Kasvatatko kissallesi jotain vihreeää syötävää,jos niin mitä ja mikä on kasvualusta?

Avainsanat: kissan heinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 15:07

Mie kokeilin ohraa (pääsiäisen aikaan), mut ei syönyt. Toissapäivänä laitoin itämään kauraa, joka oli ihan kisuille tarkoitetussa pussissa. Hyvin ohuen multakerroksen pistin lautaselle. Nyt jo näkyy itävän. Saa nähdä kelpaako, sillä juuri nyt Vilma haluaisi vaan kollia!

Kysyjän kommentti

Voi sen Vilman kanssa, eikö se ole vieläkään saanut haluamaansa,siinähän menee jo hermot isommaltakin kisulta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 12:39

En kasvata mitään vihreää syötävää. kesällä kyllä syövät heinää pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:44

En enää ,kasvatin mullassa , ei ne syöneet sitä ruohoa mutta mullat levitettiin ympäriinsä, ja lopetin homman kun eivät tajunneet mikä sen kasvatuksen idea oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:36

laitoin miljoonannen kerran taas ohraa, mutta ei kelpaa muut kuin nuo kasvit ja sit yrjötään, kun niitä syödään ...tekis mieli sanoa yx paha sana tähän kohtaan.....suunnittelenkin kukka hyllyä tuonne katonrajaan, kun ikkunalaudalla eivät saa olla rauhassa kattien hampailta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:34

Vanhemmilla on aina kissanminttua, kesällä se siirtyy mökin pihalle ja katti hankaa siihen kuonoaan koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:03

ei ole kissaa;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:34

Ei ole kissaa,mutta sille kuuluu kasvattaa kissanruohoa,että se saa poistettua karvat mahastaan.Luin juuri äsken Keskossa kissanruohopussin kyljestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:37

Kissan ruohoa kasvattelen