saapuvat sähköpostit?

Huomasin juuri että saapuva sähköpostini menee suoraan poistettuihin. Miten saan korjattua tilanteen, yritin selvittää, mutta en osannut. Kuka auttaa?

Lisätty: 17.04.2009 - 11:37

Olinkin juuri lisäämässä että outlook ex...

Lisätty: 19.04.2009 - 11:41

KIITOS VASTANNEILLE. Enää ei kannata vastata, sillä sain matso58:lta vihjeen jonka avulla ratkaisin asian. Jostain ihmeen syystä Napsu oli joutunut torjuttujen lähettäjien listalle (siitä olen aivan varma etten itse sitä sinne vienyt, sillä se tapahtui ihan napsuttelun aikana). Siellä oli myös se toinenkin yritys jonka postia saan kerran viikossa. Ja sitäkään yrittäjää en missään nimessä torju - päinvastoin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 09:52

Jos olet lisännyt "estoihin" esim sanan; itse,minä tmv. se toimii kertomallasi tavalla. Suosittelen siirtymistä gmail-käyttäjäksi-

Kysyjän kommentti

Kiitos. Nuo estot saivat minut katsoaman torjuttujen luetteloa - ja sinne joku idiootti oli käynyt Napsun tuuppaamassa. Poistin ja taas toimii....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 11:32

onko sinulla outlook express vai mikä? vai webmail vai hotmail?

Lisätty: 17.04.2009 - 12:18

Kokeile:
->työkalut
->viestin säännöt
->sähköposti
->viestin säännöt

tarkista sieltä oletko laittanut jonkin sähköpostisäännön, mikä ohjaa postit eri kansioihin
normaalistihan ne menevät joko saapuneisiin tai roskapostikansioon

Menevätkö sinne kaikki postit vai ainoastaan tulevat postit joiden lähettäjä ei ole / eivät ole osoitteistossasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 11:33

Yritä siirtää ne sieltä saapuneet kansioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:57

Ompa kiusallinen ongelma sinulla,minulla on hotmail ja pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:08

Mullakin menee joskus,mut en oo keksinyt siihen syytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:24

Tarkista ettet ole määrittänyt niitä vahingossa automaattisesti poistettaviksi viesteiksi.

Kokeile:
->työkalut
->viestin säännöt
->sähköposti
->viestin säännöt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:39

Soita Helsoniin ja kysy neuvoa:0200 600 600
Voit kuitenkin lukea sähköpostit roskiksestakin.