Mikä näistä piristää sinua eniten? www.iltalehti.fi/terveys/200...0_tr.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 10:03

Liikunta. Vielä kun säät lämpenisi ja aurinko paistaisi tännekin. Hyviä vaihtoehtojahan nuo on muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 09:55

Vahvat uivat vastavirtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 10:06

Puutarhan tutkiminen näin keväällä. Mitä on noussut ja mihin, lähtikö syksyinen istutus ym. ja heti kun mahdollista, istutan ensimmäiset orvokit antamaan väriä vielä hailemaan maisemaan. Nämä piristävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:10

Tuntuu mulla olevan jo koko repertuaari käytössä. No, kirkasvalolamppuja ei minulla ole.Eikä kissaa...halaan sen sijaan jotain karvatonta.

Ja eikö menoksi taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:21

Minä halailen kissoja ja tuota puutarhaa suunnittelen, voimaa on minulle tullut kun on aurinkoisia päiviä monta , nytkin pilven raosta tulee esille .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:26

Kissat ja puutarha jää vähemmälle, muutenhan oli ihan tuttu lista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:30

Kaikista eniten minua piristää auringon valo ja hyvät keskustelut ystävän ja aviomieheni kanssa.Olen perusluonnoltani optimisti ja nauru on minussa pinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.04.2009 - 10:37

Liikunta ja pakko sanoa toiseksi tuo kissan "halailu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:49

puutarha ja ulkoilu/liikunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 11:09

Aurinko ja kissan halaus auttavat paljon. Sitten on tuo metsä. Siellä ajatukset selkenee ja mieli avartuu. Ei ole puutarha kylläkään, mutta sanan varsinaisessa merkityksessä kyllä on. Onhan siellä puut luojan tarhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:15

Läheisyys, koiran halaaminen ja liikunta.

( Puitakin voi halata, niistäkin saa voimaa, tai mennä metsään muitten kuulumattomiin huutamaan niin lujaa/kovaa/äänekkäästi kuin vain jaksaa. Kuuluu osana "metsäterapiaan". )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:28

Puutarhoimista,kokkausta ja halikissa(jota ei nyt ole),ulvova mylläri-malli vois kolahtaa,mutta matka metsän reunaan on pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:00

liikunta ja hyvän olon tekeminen muille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:10

kaikki muu paitsi se kirkasvalo, sitä en ole kokeilut...kisut , puutarha, ystävät, ym..kaikki ovat auttaneet masikkseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:19

Liikunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:03

Auringon valo ja kissan halaaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:06

Liikkuminen.
Siitä vaan puuttuu paras, eli pyöräily.