Mitä uutta roskapostista?

Lisätty: 16.04.2009 - 16:51

Päivän uutisissa juttua...

Lisätty: 17.04.2009 - 15:01

www.tietokone.fi/uutta/uutin...p;tyyppi=1

Lisätty: 19.04.2009 - 15:41

Kyseessä siis hiilidioksidipäästöt....

Avainsanat: päästöt haitta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 16:48

No roska postia tulee meille ainakin päivittäin. Mutta en sen kummemmin niistä välitä, laitan ne paperin keräykseen. se vähän on sellaista nytkin tuli laskujen mukana roskapostia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 16:57

Joka päivä tulee mainoslehtisiä, mutta katsomatta laitan ne lehtipinon päälle, joka on menossa jätelaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:11

Ihan raivostuttaa aina kun käy postilaatikolla,sitä roskapostia ja mainoksia.. Vällillä seasta löytyy laskujakin..Mistä ei myöskää olsi väliksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:37

Laitoin suotimen postilaatikkoon, että ei mainoksia, ainoastaan postin tuomat lähetykset ja tämä on pitänyt vielä ainakin.
Koneelle tulee kyllä päivittäin vielä, mutta siirtyy saman tien roskakoriin ja tyhjennykseen päivän lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:50

koneelle ei tule roskapostia, mutta kusti polkien laatikkoon sitä kantaapi..no meille sekin tulee tänne laatikkon postinautolla...ja 1,2 km on matkaa sitä edestakas hakea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:05

Harmi;sain tosi vitsikkään meilin,jossa just mainoksista "asia";ettei voi tänne liittää.
Postilaatikko täyttyy mainoksista,koska sillä saralla iskee lama?Spämmiä aika-ajoin meilissä,ennen joulua erektiolääkkeitä ym.asiaan kuuluvaa,kellomainoksia tai pummauskirjeitä Nigeriasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:43

Ne on vieläkin sitä mieltä, että tarvitsen pitemmän peniksen tai jotain pillereitä.

Onneksi mainokset menevät suoraan roskapostiin, jonka tyhjennän vilkaisematta viikottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:14

Laitoin estoja suoramarkkinointiliittoon, maistraattiin, postissa kaksi lappua täytin. AKE voisi vielä olla yksi lisäys. Saa nähdä miten alkaa purra. Spämmit suoraa roskiin. Ovesta tulevat mainokset muiden lehtien kanssa paperinkeräykseen. Senkin voisi ehkäissä lapulla postiluukukun yläpuolella olevalla kiellolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 01:21

Postilaatikossa lukee "Ei mainoksia, kiitos", eikä niitä sinne tule.
Sähköpostissa on suodatin, joten sinne ei ole liioin tullut ainuttakaan.
Vanhassa sp-osoitteessani ei ole ja yllätyin melkoisesti, kun kävin pitkästä aikaa katsomassa mitä sinne on tullut. Toista tuhatta roskapostia. Sellaisiakin joissa osoite oli vähän sinnepäin.
Jos olisin käynyt valittelemassa alapään vaivojani, niin olisin ehkä epäillyt, että tietoni ovat vuotaneet. Viagraa halvalla tuhansien kappaleiden erissä ja vaikka mitä laajentajia ja pidentäjiä kauppaavat.
Annoin laatikon täyttyä ja olla, josko spämmi olisi vähentynyt, mutta ei auttanut. Uusia alkoi tulemaan heti kun tein tilaa.
Ei noista pahemmin haittaa ole, kun siirrän roskiin sata kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:31

Olen itse kiinnostunut mainoksista,joten en pidä niitä roskaposteina.Haluan tehdä hintavertailuja ja saada tietoa uutuustuotteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:39

Mainoksilta ei voi välttyä jos ei laita kieltoa postilaatikkoonsa. Emme ole halunneet sitä laittaa koska esim. kaupunginosalehdet ovat hyödyllisiä. Mainosposti menee heti paperinkeräykseen ja sitähän tulee mm. Helsingin Sanomein välissä lähes joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 00:02

suodatinkauppiaan tilaama tutkimus ei sinänsä vakuuta yhtään, mutta ihan oman mukavuuteni takia olen pyrkinyt etsimään sopivat torjuntakonstit