Minkäslaista teemapäivää vietetään tänään?

Lisätty: 15.04.2009 - 10:46

yle.fi/uutiset/terveys_ja_hy...origin=rss

Avainsanat: valo aurinko kevät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 09:14

Tänään vietetään valtakunnallista Ihopäivää, teemana iho ja aurinko, auringon vaikutusta ihoon.

Lisätty: 15.04.2009 - 16:17

Vastasin kysymykseen siis ennen kuin Mariaana53 laittoi tuon lisälinkin, olisin tästä päivästä tietoinen, koska nuo ihosairaudet myös itelläni vaivana, tosin vain jalkapohjissa tuo PPP.

Kysyjän kommentti

Oli todellakin kyse ihopäivästä ja nyt kun kesää kohti mennään, toivottavasti aurinkoista sellaista, niin älkää paahtako itseänne liikaa. Kiitos vastauksistanne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 08:12

Mulla ei ole tänään mitään teemaa,lähden kohta tuonne pihalle puuhastelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 08:17

Kevätsiivoustalkoot. Pitäisi viitsiä käydä poimimassa nurmikolta nuorison sinne pääsiäisenä heittämät pullot ja tumpit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 08:42

eipä taida olla mitään teemaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:05

Paketin postitus.
Se olisi päivän teema kun tästä kohta pääsee ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:07

Pitää lähteä hammaslääkäriin(että tämmönen kiva teema). Kyllä se on mentävä pihalle vähän haravoimaan,ja haettava tyttären koira hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:31

Mulla on päivän teema -vapaapäivä.Aloitin eilen maalaamaan uutta taulua ja se vie tänään kaiken aikani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:56

teemana ois saada tämä vatsa taas kuntoon ja pääsis tuonne ulos jatkaan hyvin alkanutta haravointia, ym kevät askareita...nyt kun aurinkokin ihanasti paistaa...mutta hur..on aikas kylmää vielä..josko päivällä lämpenis ilmat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:19

Minä aloitin eilen maalailemaan takorautaisia koristejuttuja jotka kesällä koristavat pihaa kukkien kera, se on kyllä minulla viikon teema, olivat jo niin kulahtaneita että kun hioin niitä paljon, niin 2 kerrosta paksulti pitää mustaa maalia niihin vetää.Hieno päivä olisi ulkonakin olla eikä pimeässä kellarissa , mutta välillä käyn koneella ja voin vähän auringossa istua ja siirtää hommaa myöhemmälle päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 10:38

Kyllä on kade olo meikäläisellä, kun joka päivä hehkutatte sitä auringon paistetta. Täällä ei ole kahteen viikkoon paistanut aurinko. Ihan harmaata ja surkeeta on ilmojen puolesta pidellyt. Tälle päivälle ei ole teemaa, eikä oikein muillekaan. Masennus tässä väkisin iskee, kun ei tuo kevät edisty. Jos nyt kuitenkin saisin luuni liikkeelle tuonne ulos. Se olisikin jo varsinainen uroteko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:38

Pitääkö jokaisella päivällä olla jokin teema?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:10

Kiva, että meillä juroilla suomalaisilla on aihetta iloon ja juhlaan vaikka joka päivä. Muistelen vanhaa latinalaista sananlaskua, joka meni suunnilleen : "Merkitse jokainen päivä valkoisella kivellä.

Tänään jotkut saavat iloita ihopäivästä, mutta minäpä saan juhlia koko viikon. 11.4 -18.4 on valtakunnallinen Parkinson viikko.

Juhlittiin miehen kanssa menemällä jalkahoitoon ja kohta meille ilmestyy väkeä suunnittelemaan juttua paikallislehteen lehden toimittajan kanssa. Yritämme tavoittaa alueeltamme mahdollisimman monta mister P:n kanssa tuttavuutta tehnyttä potilasta. Moni nuorikin jää kotiin masentuneena ja ihmisarvonsa menettäneenä.

Tällainen valkoinen kivi on minulla täksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2009 - 13:59

Vai ihopäivä? Olen minä sitten yhtä pihalla kuin tekemätön lumiukkoni.
Napakasti napsuttelen näitä rästiinjääneitä kysymyksiä, kun eilen työkeikalla lorvailin, ja kiittelen taas parhaista vastauksista ja valitsen ja kommentoin teitä vastaajia. Välillä käyn virkaamassa kaapin oveen verhoa ja katsomassa eilisiä nauhoitettuja sarjoja.

Siis teema päivälle, no olkoon vaikka: hyvä tuuli ja energisyys välittyköön kaikille muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 17:23

IHO