Paremman puutteessa kysyn, kuka tunnistaa kuvakkeeni patsaan?

Avainsanat: patsas patsaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 22:18

Onko Rodoksen sataman kaurispatsas?

Lisätty: 14.04.2009 - 22:19

Siis esitän, en kysy.

Kysyjän kommentti

On se se. Nopein vastaaja voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 22:37

tuota itsekkin muistelisin sen siellä nähneen, mutta nyt tulikin sellainen muistin pätkä, että oliskos sittenkin marmariksessta, ei rotokselta..tai sittenkin hm..pohtii pää höyryten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 23:09

rodoksella satamassa oli samanlainen nimeä en muista oisko ollut mandrakin satama,,,siis kaurista esittävä patsas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 23:28

Odota niin piipahdan Rodoksella katsomassa onko siellä tuo patsas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 08:16

Siinä näyttäsi olevan ,wapiti uros,muuta en tunnista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 08:22

Tuo patsas on Rodoksen kaupungin satamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:43

Eilen tuli Kotiliesi-lehti ja sielä oli tuo patsas,se on Rodoksen satamassa.Näitä patsaita myysään Kotilieden puodissa kesäpihaa varten.En tilannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:09

olen jossain tuon nähnyt mutta en kyllä muista missä. mutta ulkomailla tämä patsas kuitenkin on olemassa. kai näitä on jossain myynnisäkin luulen niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 14:52

Rodoksen satamassa olen nähnyt monta kertaa Kauris patsaan..
Tänä keväänä ei varmaan ole aikaa lähteä katsomaan patsasta...