Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.? Napsu hyväksyy vierailijat, nimimerkit eivät?Miksi?

Eikö nimimerkki tule poistaa käytöstä, jos hän jatkuvasti esittää vierailijoita vastaan kritiikkiä vastoin napsun käyttöohjeita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 19:27

Mistähän tässä nyt on kysymys? Jos sinä, Anonyymi, olet jatkuvasti Napsussa ja seuraat nimimerkkien kirjoittelua teitä Anonyymeja vastaan niin miksi et kirjaudu Napsuun. Sen jälkeen kritiikki ei kohdistu enää sinuun (enkä ainakaan minä ole mitään jatkuvaa kritiikkiä huomannut)... Ja jos näin omasta puolestani vastaisin, niin minusta ainakin on mukavampi kommunikoida kun ruudussa on jokin kuva. Se on aivan kuin puhuisin hänelle ja kun sitten useammin vastaan samalle "naamalle" alkaa se tulla tutuksi. Sinua, Anonyymi, en voi tunnistaa koskaan samaksi vaikka kysyisit tuhat kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 19:45

Niinpä, mutta oletko sinä enää vierailija, jos noin tarkkaan tiedät mitä täällä milloinkin kirjoitetaan. Vaikuttaa että olet vakiasiakas. Siispä mikset voisi kirjautua, niin mekin tietäisimme kenelle vastaamme. Ja yksi huomion arvoinen seikka on se, että kirjautuneet noudattavat Napsun sääntöjä, mutta anonyymit harvemmin. Heiltä tulee vaikka minkälaista rivoutta välillä. Sinulta ei varmaan, mutta kun seuraavan kerran joku on härski, emme tiedä täällä oletko se sinä vai joku muu anonyymi. Kirjautuminen selventäisi asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 19:46

Minusta ei sitä kritiikkiä paljon ole esiintynyt siihen nähden että rekisteröityneitä käyttäjiä on 4725.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 19:52

Kyllä olen sitä mieltä, että pistä pääsi esiin ja ole kuin mies(nainen) äläkä sieltä kieroile nimimerkkejä vastaan. Minä en pidä siitä että ollaan ja hyssytellään, muttei voida olla kuin muutkin napsulaiset!
Olet varmaankin ollut jo pitkään kun tunnet noin hyvin tilanteen, eli et ole enään vierailija vaan käyttäjä jaa silloin olisi syytä hankkia nimimerkki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:31

Laita hyvä ihminen linkki, jos sinua kohtaan on esitetty asiatonta ja kohtuutonta kritiikkiä, että tiedämme mistä on kysymys.
Minä en ole sellaista kyllä huomannut.
Ainut kritiikki, mitä olen täällä nähnyt, on oma pyyntösi poistaa regattuja nimimerkkejä kun joku on erehtynyt esittämään kainon pyynnön nimimerkin hankkimisesta.

Napsun säännöissä edellytetään myös huomaavaista käytöstä ja sitä, että kysymyksillä ja vastauksilla voisi olla jollekin hyötyä. Tällä väittelyllä ei ole.
Tämä ei liioin ole arkaluontoinen keskustelun aihe, jonka puitteissa säännöt sallivat väliaikaisen anonyymiuden. Anonyymius ei siis ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön.

Suo anteeksi, jos pahoitin mielesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:35

kyllä täällä vällilä noilta anonyymeiltä tulee ihme txt, ä..joten tule vain tänne nimimerkin suojiin...ja kun on nimimerkki niin juttu luistaa, kuin vanhan tuntun kans konsanaan, on jotenkin kivempi vastailla ja lukea omiinkin kyssäreihin vastauksia, kun on nim.merkki..eikä ketään täällä nim.merkillä kirjoittele, kuin anonymiit, vällilä aikas tyhmiäkin juttuja, mutta ei kaiki.... on tosi fiksujakin aninyymejä ja luulenkin , että nuo ovat lapsia , jotka joskus intoutuu ....mutta tervetuloa ja olisin iloinen , jos saisin vaikka sinusta napsukaverinkin..niin ja eipä sekään ole pois suljettu, vaikka saisit tuon matkalahjakortinkin , jos arpaonni suosii...joten monta kärpästä yhdellä iskulla, ystävät ja matkakortti...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:09

no problem

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 23:35

No mutta onhan sellaisiakin sivustoja, jotka vaativat kirjautumisen, ennen kun pääsee huuteleen. Kirjautuneiden kesken on hauskempi haastella, he ovat kaikki persoonia, anonyymit ovat vain sattumalta ohikulkijoita, tuntemattomia, joille ei tavallaan jutella kadullakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 04:13

turhia ongelmia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:07

Pää pois puskasta ja lopeta Anonyyminä oleilu.Napsussa on liian monta Anonyymiä,paras olisi kirjautua käyttäjäksi,jos täälä päivittäin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 11:06

Eihän täällä aikoihin ole kritiikkiä esitetty anonyymiä kohtaan. Kaikesta ne huolta kantaakin, kun nyt esim. siitä onko joku anonyyymi vai ei.

Lisätty: 15.04.2009 - 11:08

"Tyhmiä" on sekä anonyymeissä että nimimerkillisissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 12:11

jos jokin harmittaa,niin näihin sivuihin voisi laittaa eston jos ei kirjaudu ,viisi vierailua sallitaan,sejälkeen pitäis kirjautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:56

Äläpäs yleistä! Keskitytään vain olennaiseen eikä riidellä lillukanvarsista. :P