Hei anonyymit! Miksi ette tekisi tiliä napsuun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 18:22

Niin, miksikä ei? Napsu on ylivoimaisesti mukavin foorumi mitä olen netissä nähnyt, mikä saattaapi johtua siitä, että täällä on useimmilla nicci ja profiili.

Suomi24:llä aniharvalla on nicciä ja tekstit ovat yhtä v****lua, rasismia ja linkitystä ties millaisille snuff, porno, virus tai muille vähemmän miellyttäville sivuille.

Kaivelin tässä vähän sääntöjä ja voit piilottaa niccisi lähinnä jos kysymys tai vastaus on arkaluontoinen, eli kokonaan anonyymina esiintyminen ei ole siis suotavaa, vain näissä poikkeustapauksissa.

Minun puolestani voit aivan vapaasti esiintyä anonyymina, mutta haukkumisia tai mitään epäasiallisuuksia en soisi näin kivalla palstalla näkyvän.
Täällä kun on lapsiakin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 17:19

Hyvin sanottu/kysytty!
Olen ihan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 17:25

tuota samaa olen itsekkin ihmetellyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 17:38

Hyvä koira, monet ovat kanssasi samaa mieltä ja valmiina toivottamaan tervetulleiksi kaikki uudet nimimerkit ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 18:00

Kuulkaapas nyt arvon ihmettelijät! Napsun säännöissä sanotaan selvällä Suomen kielellä Anonyyminä esiintymisen olevan sallittua! Ymmärrättekö sen? Miksi rikotte sääntöjä vastaan tahallisesti tivaamalla asiaa,joka ei teille kuulu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 19:26

Meidän pikku koiramme puhuu asiaa. Tuota olemme toivoneet, mutta joillekin tuntuu olevan vaan ylivoimaisen vaikeaa tuo kirjautuminen. Hyvä ehdotus kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:07

ehkä ne haluu kysellä anonyymejä asioita:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 21:15

Ehkä tunnistetuksi tulemisen pelko on yksi miksi kysytään anonyyminä. Kirjoittaahan ihmiset lehtiinkin nimimerkeillä kun ei halua tulla julki, miksi siis ei saisi täällä kysyä anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:47

Itse olen kyllä sitä mieltä että lähes jokainen "anonyymi" on myös kirjautunut ja omaa nimimerkin. Osahan sen on useaan otteeseen myöntänytkin... Joku "unohtaa" kirjautua, toinen taas kertoo että kysymys on liian "arkaluontoinen", onhan noita selityksiä saanut lukea harva se viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 23:00

Mulla kyllä tili on, en vaan nyt satu muistamaan sitä ja olen kaukana kotoa...kaikella te napsulaiset pikku päätänne vaivaatte on täällä maailmassa suuremmatkin murheet....nii ja omapa on mokani, jääpi pisteitä saamatta...hyvää, lämmintä ja aurinkoisia ilmoja myös sinne suomeen ;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 01:01

Tällä hetkellä aika moni on melko hyvin jo kirjautunut tänne. Satunnaiset vierailijat voi olla anonyymejä, tai kiusallaan kiusaajat, vihan lietsojat, yms, jotka eivät halua tulla joukkoon tummaan kummaan hummailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 04:24

tehdään tilit selväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:15

Samaa mieltä.Anonyymejä on liikaa.Tilille vaan ja sassiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 16:08

Mä en ainakaan sen takii että en haluu sitoutua mihinkään vaikka ihan päivittäin napsussa olenkin