Vähenevätkö ryöstöt tämän myötä vai lisääntyvätkö?www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1674697

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 12:20

Mitähän tuohon kehtaisi vastata? Vähenevät?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 12:21

Voivat vaikka lisääntyä, tulee uudenlaisia roistoja, minua kyllä naurattaa vähän tuo juttu, molemmat kyllä rikoksen tekivät.Mutta harvinaisen rikoksen Olga teki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.04.2009 - 12:22

Enpä usko että vähenevät, voisi jopa sanoa päinvastoin.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 12:25

Omankäden oikeudella on yleensä samanlainen loppu kuin ahneudella ...
mielenkiintoinen mahdollisuus monelle harkittavaksi, vaatii vähän taustatyötä, että tulee valittua oikea paikka ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 12:25

niin olikin siinä kova täti, mutta..en osaa sanoa olisikos muita olgia , jotka noin tekis rosvolle...hm...vaikea sanoa oikein mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 12:34

hyvä kuntoinen on poikakin ollut kun on pumppu kestänyt viaraa syödä 3 päivää,knhan ei muut vanhat piiat ottaisi oppia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 12:40

Japp siinäpä sitä onkin purtavaa kerrakseen. Viagraa 3 päivän aikana ja ties kuinka paljon? Pumppu on voinut huudella tyhjäkierroksia välillä.
Tuollaisia Olgia ei ole joka nurkassa ,"onneksi" !
Meitä on joka junaan pitää vain sanoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 12:45

ettei vaan innostaisi uusia yrittäjiä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:18

OIKEIN!! mut ei yhdestä jutusta voi sanoa vähentyykö vai lisääntyykö.. vähäviisaan kommentti hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:51

Ei mitään merkitystä ryöstöihin tuolla.
Melko harvinaista - tuollakin.
Noin puutteessa olevia Olgia ei ole joka karvarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:54

Eivät vähene -valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 15:48

Tuolla perusteella ei ryöstöt vähene. Ennemminkin lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 18:55

Oh. Lisääntyvät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 04:44

Ei vaikutusta