Huomenta napsulaiset. Kuinkas ne pyhät ovat sujuneet? Niin ja hyvää pääsiäisen loppua myöskin teille.

Avainsanat: ajanviete harrastus ystävät perhe ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 09:41

Huomenta sinullekin. Me olemme kotiutuneet reissultamme.

Odottelen tässä yllätystä. Puolisoni on keittänyt kananmunia aamupalalle. Ja nyt hän vei pensseleitä ja värejä keittiöön.

Taidan saada yksilöllisen pääsiäismunan. Onkohan muna koristeltu kukilla vai onkohan tyyli vapaa?

Ja sitten litsataan. Ja olen hirveän iloinen tästä huomionosoituksesta...ukon otsaluun alla liikkuu jotain myönteistä ja kaunista minusta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 07:59

Hyvin on sujunut oli niin hienoja ja lämpimiä päiviäkin, tänään ei aurinko pilkistele vielä ainakaan, mutta saimme pihan haravoitua, kalkittua ja ilmastoitua ja siitä on hyvä mieli. Ja 3 lastenlastakin tuli pari vuorokautta hoidettua, tänään on hyvän ruuan päivä , isomummi tulee syömään myös ja nautiskelemme kiireettömyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:03

Oikein hyvää huomenta,aikanen lintu,se madon löytää.Oikein mukavasti on mennyt,meidän eilinen juhlatilaisuus meni oikein leppoisissa merkeissä,vain yksi pieni juhlia oli sairastunut ja joutunut jäämään isin kanssa kotiin,vähän se harmitti,kun emme nyt sitten nähneetkään breik tanssia livenä,mikä on tämän pikku Villen bravuri nykyisin.Tänään on anopin vuoro saada huomiomme,siis tänään suuntaamme tonne rajanpintaan anoppilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:07

Hyvin on menneet,töissä kuluivat.Tänään toisena pääsiäispäivänä on vapaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:19

huomenta... ihan normaalisti on sujunut, ei mitään ihmeellistä. ihanaa kun on lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:43

Huomenta vaan!Oikein hyvin sujui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:16

huomenta sinullekin..torstaina tuli tytär perheineen ja lähtivät eilen, käytiin taalintehtaalla lauantaina ja eilisenpäivän vietin pihatöissä kuten teen niitä tänäänkin ja ruokavieraita oottelen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:07

Liian paljon sisällä.
”Kaikki syyt, jotka estävät meitä liikkumasta, ovat tekosyitä”
Totesi aikoinaan muuan viisas suomalainen...

Lähteet:
UKK

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 10:37

Napsutellessa, kutoessa, löhötessä - ja syödessä!. Nyt kylläkin teen virallisia töitäni. Huomenna on työkeikka Lahteen. Sitten jatkan siitä mihin jäin.

Lisätty: 13.04.2009 - 10:55

Niin ja oikein hyvää pääsiäisenpäättäjäistä sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:52

Oli vilinää vilsketta, tyttären nelihenkinen perhe piti siitä huolen! Kaksi pientä tyttärentytärtä olivat paras pääsiäislahjamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 11:35

Hiljaista on ollut kuin huopatossutehtaalla. Hyvin on sujunut niin pyhät kuin aretkin. Jopa sen verran oli pääsiäisen tuntua, että mämmiä söin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:55

Tässähän se on sujunut. Vähän liian nopeasti, kun huomenna joutuu jo lähtemään töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 12:37

sujunut todella hienosti.. Saanut hyvää ruokaa, ollut hyvässä seurassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 15:10

Ulkohommmia tehdessä,vieraitakin on käynnyt. On ennättänny vielä kuntoilemaankin.. Että ihan mukavasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 03:05

Kiitos kysymästä, mainiosti menivät pyhäpäivät.
Laiskotetiin, herkuteltiin ja ulkoiltiin. Juhlimmekin, mutta vain kotioloissa.
Oli niin virkistävä pääsiäinen, että ei tahdo edes nukuttaa, vaikka kello on vaikka mitä.
Tuli tässä hoideltua huomisen työtkin kutakuinkin valmiiksi unta odotellessa.
Mukavaa kevättä sinulle!