Uhkarohkeita oli taannoin kosoltï. Entä missäpäs jutu(i)ssa olet jänistänyt harmittavasti?

Paha panna (taas) kategoriaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 09:04

Huh, heititpä pahan kysymyksen. Aivan tuore tapaus jänistämisestä oli juuri nyt pääsiäisenpyhinä.
Vieläkin harmittaa niin vietävästi!
olenko:
a)vanha tollo
b) tollo
c) vanha
Asuinkumppani on sisarensa perheen kanssa ulkomaanreissulla, keskiviikkona huiskuttelin tervemenoa / hyväämatkaa kentällä ja tänä iltana tulee takaisin.

Olisi ollut tilaisuus lähteä baanalle ja bilettää vaikka joka ilta, täällä vain kotona hölmönä koiran kanssa käkin. Ja nyt estikkoaika on kulunut umpeen.

Ja hän siellä rantaelämää viettänyt, taitaa olla silmälasit rähmässä ja suu messingillä kotiinpalaavalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 05:06

Kyllä eniten harmittaa, kun muutin vuonna 1965 Ruotsista takaisin Suomeen, sillä silloin oli siellä kulta aikaa ja minä hullu lähdin yhden tytön hupakon perään !!!!!!!! Mistä ei kuitenkaan ollut kuin 7 vuoden onni ja sitten alkoi paukkua ja piti taas 1980 muuttaa takaisin Ruotsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 07:27

Eipä tuu mieleen, kun olen aina ollut rohkea ja toteuttanut suunnitelmani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:24

Se on jäänyt harmittamaan,kun emme uskaltaneet tehdä velkaa kesämökin ostoa varten,mökki ois ollut sopivan matkan päässä kaupunkiasunnostamme siellä oisi ollut omakaivokin ja se sijaitsi puhtaan veden äärellä ja sitä meille tarjottiin,nyt se oisi jo maksettu näiden lamaaikojen välissä,mut ei riittänyt uskallus.Vieläkin kirveltää,kun kirjoitan tätä tekstiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:45

En ole jänistänyt mistään,olen pyrkinyt aina toteuttamaan kaikki suunnitelmani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:25

hammaslääkäristä olen pelkotilojen takia hiippailut ulos, mutta joutunut kyläkin maksamaan käyntini, liekö sitten tiennyt , että olin siellä odotushuoneessa jo ..tämä tapahtui , kun olin nuori ja kerran tuli myöhemminkin sellainen panik...ja soitin hammaslääkärilleni, että olen kurkkukivussa, hän tuntee kylläkin minut ja paniikkini, joten kysyi vain , että onkos antipioottikuuri pällä, johon minä että on...no hän vaan tuumas , jotta tänne vaan, se on oikein hyvä ,että on kuuripäällä, huih nolotti, kun ei ollut kurkku edes punainen ja hammaslääkärillä outo virne naamas...oppi oli että ei kannata valehdella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:57

Minä olisin halunnut lapsia enemmän. Ja huomaan, että puolisoni nykyään myöntää myös saman kaipuunsa.

Mutta aikanaan juuri puolisoni oli sitä mieltä, että kaksi lasta on riittävä määrä. Ja minä hömppä olin kuuliainen ja uskoin sen.

Olisin vaan ottanut kiukunpuuskan vastaan. Kyllä tänne maailmaan ääntä mahtuu, mutta kun aina pitää ajatella miesten herkkiä tuntoja ettei ne kullanuput vaan pahastu mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:03

Varmaan se oli benji-hyppy mahdollisuus ilmaiseksi tallinnassa kymmenkunta vuotta sitten. Välineet ja hyppyjä järjestäneet hiipparit näyttivät vaan niin epäilyttäviltä että oli pakko jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 10:35

Eniten harmittaa tänä päivänä se, etten suonut 10 minuuttia tärkeälle ihmiselle kun hän sitä pyysi. Elämäni saattaisi olla nyt ihan toisin jos en olisi jänistänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 11:23

Minua pyydettiin USA :n asumaan ja töihin. Olisin poikani kanssa lähtenytkin, mutta äitini lohduttoman itkun jälkeen en voinut lähteä. Jätin tilaisuuden käyttämättä hölmöyttäni tai rakkaudesta äitiini. Olen nyt vanhempana katunut sitä monta kertaa, etten lähtenyt. Olisi kielitaito ainakin sillä matkalla karttunut. Ehkä olisin siellä vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 12:39

Minulla taas oli Kreikkaan muutto edessä, oli duunit ja kaikki valmiina odottamassa. Sitten vain jotenkin kummallisesti jänistin ja jäin tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:49

En uskaltanut vain lähteä reissuun yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:05

Liiasta (uhka)rohkeudesta en itse kehuskelisi. Joku on kyllä sanonut hulluksi, mutta en tiedä tarkoittiko hän sillä teon uskaliaisuutta?
Ujous on pitänyt minut varsin siveänä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:49

Olen toteuttanut kaiken minkä olen halunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:25

En voi sanoa harmittelevani mitään. Avioliittokaan ei harmita kun siitä tuli kuitenkin kaksi ihanaa lasta ja ex-miehen kanssa koko elämän kestävä ystävyys. :P