Kuuluuko rahkapiirakka teidän pääsiäis leivonnaisiin?

Avainsanat: rahkapiirakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 18:24

Rahkapiirakka on hyvää, pullataikinaan tehtynä tottakai. Eli siis, kyllä kuuluu :)

Kysyjän kommentti

Pullataikinaan tehty rahkapiirakka on meistäkin hyvää,kiitos vastauksestasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 18:21

Itse en leivo, mutta syön kun on saatavilla.

Lisätty: 12.04.2009 - 18:30

Mutta ilman rusinoita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:21

Jep. Tänä pääsiäisenä ei tullut leivottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:23

Eipä tullut leivottua, kuin korvapuusteja. Ne riittää minulle teen kanssa syötäviksi, ehkä teen niitä rahkapiirakoita kun meen takaisin Tallinnaan ja saan kaikkia tarvikkeita kaupasta mitä siihen tarvitaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:26

Ei erityisemmin Pääsiäisleivonnaisiin mutta kahvin kanssa erittäin hyvää. Otan aina kun on kahvipöydässä. Kotitekoinen on tietysti se ainoa oikea. Kaupasta saa vain korviketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:27

ei, mut maistuis kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 18:35

Kyllä sitä tulee tehtyä.. Onhan se vielä minulle hyvin mieleistä ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 19:14

Ei kuulu mitenkään erikoisesti pääsiäiseeni, mutta pidän rahkapiirakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:53

Mummolassa eilen söin, ai että oli hyvää :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:53

kaupasta parit evääksi töihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:17

Ei, mutta tänään pääsin nauttimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:34

Harvoin tulee tehtyä,eli ei kuulu pääsiäiseen. Hyviä kyllä ovat jos on tarjolla kyllä maistuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:46

KYLLÄ!
Vielä on kolme palaa tuossa kuvun alla kiusaamassa. Rusinoita on joukossa mutta ei appelsiinia (ape kuulemma kuuluu myös aitoon rahkaherkkuun).
Ja torstaina kun kävin ulkona syömässä oli jälkiruokana rahkapiiraspala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:57

Kyllä leivon itse ja yleensä laitan rusinoiden tilalle persikan paloja, kun en tykkää rusinoista. Mut eilen laitoin noita viimeksi mainittuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:35

Eipä kuulu miun herkkuihi,jos joku tarjoo ni kylhä mie otan,mut ite ei tuu tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:03

EIPÄ kuulu rahkapiirakka minun herkkuihini saan siitä vatsan kipeäksi. Et ei kiitos sitä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:22

Kuuluu.Ostan valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:05

pidän kyllä rahkasta kaikkissa muodoissa, mutta nyt ei ole kyläkään missään muodossa....harmi alkoi tekemään nyt just mieli rahkapiirakkaa....pitäekös sitä lähteä kahville ja rahkapiirakalle....miettii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:57

Ei kuulunut ennen, mutta aikuinen tytär oppi maailmalla rahkapiirakan(kin) teon, ja hän leipoo pari pellillistä aina pääsiäisenä - jonka hän yleensä viettää täällä lapsuudenkodissaaan, nykyään perheineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:28

Kyllä..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:34

Ei. Joskus ostan, itse en voi syödä.