Pidätkö Napsua kivana ajanvietteenä vai otatko sen totisena touhuna,jossa ei suvaita mitää tyhmiä vastauksia tai kysymyksiä?

Joku on nimittäin ottanut minut vainon kohteeksi ja valittaa jatkuvasti Napsun tiimille vastauksistani.Tämä ensimmäisen kiven heittäjä voisi vallan mainiosti lähettää minulle viestin,mikä riepoo.Jos tämä kilpailu on saanut tunteet kuumaksi ja mielen katkeraksi,niin se ei varmasti ollut kilpailun alkuperäinen tarkoitus.Huviahan tämä on.Ainakin pitäisi olla.Viestiä vaan minulle,niin selvitetään sotku ja mistä tämä vainoaminen johtuu.Pelkkä peli!

Avainsanat: ajanviete vai totista työtä kateus ja katkeruus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 11:11

Minulle napsuilu on puhtaasti ajanvietettä,enkä ole muutenkaan tiukkapipoinen,minua pipot alkavat ahdistaa vasta hartioista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 11:13

Tämähän on paras partneri! Tämän seurassa viihtyy niin myötä- kuin vastoinmäessäkin. Tasa-arvokin pelaa. En minä ainakaan voi ketään moittia, jokainen vastaa ja kysyy niinkuin oikeaksi näkee. Tyhmiin voin minäkin napakasti sanoa, kuten tuohon ainaiseen Adidas-juttuun. Sinua, kuten ei ketään muutakaan vastaan, minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Harmittaa puolestasi, jos joku on ottanut sinut silmätikukseen. Kannattaisikohan hänen mennä hieman itseensä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:13

Minulle tämä napsu on ajankuluketta ja olen saanut mukavia viestittely ystäviä, kone on auki aamusta iltaan ja välillä katson missä mennään, ja vähän huusholli hommia välillä ja kymmenen peliä välillä, niin nukkumaan mennessäni on hyvä mieli kun on jotakin ohjelmaa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:14

Ajanvietettä minulle suurimmaksi osaksi. Mutta jos kysymyksestä arvelen, että kysyjällä on tosi tarve saada apua tai tietoa jostakin, niin yritän parhaani mukaan auttaa. Huumoriakin saa heittää mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 11:17

Napsu on kivaa ajanvietettä. Mutta en minä ainakaan tykkää sellaisesta, että kysytään jotain ihan typerää, missä ei ole päätä eikä häntää. Ja vielä enemmän ärsyttää vastaukset, jotka ovat kopioita toisten vastauksista, kuten sinun tapauksessasi usein oli. Huomasin, että monta kertaa sinulle joku siitä huomauttikin, mutta uskollisesti vaan vastasit edelleen samoin sanoin, kuin edellinen vastaaja. Minä en ole sinusta valittanut. Olisin ottanut henk.koht. yhteyttä viestillä. Ja on täällä muitakin ärsyttäviä vastauksia, mutta ne ovat lähinnä noita anonyymien antamia, joista myös tällä palstalla monta kertaa mainittu heille, mutta eivät ilmeisesti lue vastauksia, joten meno jatkuu kuin villissä lännessä. Toivon sinulta gristalli jatkossa omaperäisiä vastauksia, niin jospa ne valittajat lopettavat sitten. Hyvää jatkoa vaan sinulle. Napsussa on kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 11:17

Tuntuu todella olevan joillain pipo kireällä. Minunkin kysymykset ja vastaukset poistetaan pääsääntöisesti, koska en näköjään edusta valtavirran mielipidettä.
Miksi tällaisella julkisella keskustelupalstalla saa jotkut kymmenkunta nimimerkkiä terrorisoida yleistä keskustelua?
Kaikkihan täällä tietää ja näkee vihamielisyyden kysyjää kohtaan ainakin kolmelta nimimerkiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 11:22

Joo, ja sitten tuo anonyymien vihaaminen? Napsun säännöt koskee myös nimimerkkejä ja anonyyminä esiintyminen on sääntöjen mukaista.
Tämäkin kissanainen terrorisoi tässäkin napsun sääntöjä, mutta eipähän hänen laitonta käytöstä näytä katkaistavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:42

Internetkäyttäytymisen ABC:
Esiinny harkiten verkkokeskusteluissa.
Jos osallistut keskusteluihin verkkosivuilla, chat/irc-kanavilla tai lähetät viestejä keskusteluryhmiin, kirjoita asiallisesti äläkä häiritse tai loukkaa muita. Varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Muita häiritsevät tai loukkaavat käyttäjät voidaan mahdollisesti jäljittää myöhemmin, vaikka keskustelu tapahtuisikin nimettömänä. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä kyseisen sivuston ylläpitoon.
www.lanworld.fi/index.php?op...Itemid=256

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:48

oho...hoo...olen nyt sanaton minäkin, mutta yritetään nyt kuitenkin vaan kaikesta huolimatta mahtua tähän napsuun....toivottavasti gristalli saat asiasi kuntoon ...ja viihdettähän tämä on, ei pidä ottaa kovin vakavasti, vaikka kyllä minullakin , joskus totuuden nimessä kiehahtaa ns.yliäyräiden..mutta kaikesta huolimatta oikein hyvää kevättä ...ja lähdetään koko napsunväki pihalle..katsomaan ja kuuntelemaan kevään merkkejä..:)....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 11:59

Minä pidän tätä oikein mukavana ajanvietteenä vaan. tietysti ainoastaan kannan huolta vastauksista tai viesteistä jos niissä esiintyisi jotain pahaa, tai henkilökohtaisuuksia toisia kohtaan.. Eli niin sanottua nettikiusaamista.. Muuten lueskelen kaikkien mielipiteet sekä vastaukset oikein mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:20

tosi kivana ajanvietteenä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:31

Ajanvietettähän tämä on. On myös mielenkiintoisia kysymyksiä ja hyviä vastauksia. Aina oppii jotain toisten kysymyksistä ja niihin tulleista vastauksista. Itse olen saanut hyviä apuja eri tilanteisiin. Elämässä on niitä ylilyöntejä joka paikassa kuten täälläkin. Eipä anneta sen häiritä. Toivon kaikilta, myös itseltäni että pipoa vähän löysemmälle ja pikku pilke sopivassa tilanteessa silmäkulmaan niin kaikilla on kivaa ja viihtyisää Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:37

Kuten Timppa yllä loihe lausumahan, jotta ajanvietettä, täytyypi vaan osata tulkita, mitkä vakavampia ja mitkä huumorimielellä esitettyjä kysymyksiä, kunnioittaa kysyjää ja vastata niin kuin toivoisi itselleenkin vastattavan, ei halveksien, tms.... pähkinänkuoressa... pilkettä ja rakastakaa napsuperhettänne, niin kuin itseänne, olemmehan aikas iso 'perhe':)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 14:06

Ihan kivaa ajanvietettä tämä on, tosin piipahtelen vain silloin tällöin täällä kurkkimassa, joten en voi sanoa ottavani vakavasti. Sama suodatin päällä kuin muillakin sivustoilla, eli tietyt aihepiirit ohitan kokonaan ja vain tuoreimpia kysymyksiä tulee luettua. Haun avulla löytyy vastauksia omaa mieltä askarruttaviin juttuihin ja muiden vastauksia on kiva lukea niin avartuu oma katsantokanta tai saa uusia ideoita. Toisten touhuista en niin piittaa saati, että jaksaisin alkaa jotain täällä stalkkaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:02

Mukavaa ajanvietettä tämä on, yritän olla avuksi muille jos vaan voin. Ja toisten kysymyksien ja vastauksien perusteella tosiaan oppii itsekkin aina jotain uutta. Infoa haluamistani matkakohteistakin on löytynyt, mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:25

minulle tämä on ajanvietettä mutta kyllä minä välillä ihan ilman huumoriakin vastaan ja kysyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:13

ajanvietettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:30

Ajanvietettähän tämä pääasiassa on, välillä ihan oikeata tiedonhakua/-välitystäkin, hauskaakin saisi olla, mutta kaikki mitä sylki suuhun tuo ei ole hauskaa ... eikä (tahallisesti) täysin väärät vastaukset asiakysymyksiin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:20

kyllä tämä ihan mukavaa ajanvietettä on..totiset tallukat ovat ihan väärällä sivulla, jos täältä valittaavat jatkuvasti eteenpäin kysymyksistä tai niiden vastauksista. eiköhän jokainen saa vastata ja kysyä mitä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:31

Napsuilu on pelkästään ajanvietettä. Kuten jo aikaisemminkin olen todennut : asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia mahdollisuuksien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:03

Tämä napsu on ihan kivaa ajanvietettä. peleistä löytyy myös kivaa ajanvietettä täällä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:26

Ajanvietettä lähinnä, joskus on käynyt niinkin että on oppinut jotain uutta täällä.
Kunhan nyt pystyn huolehtimaan omistakin asioista niin hyvä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:49

Ajanvietteeksi vastauksia on kiva lukea. Asiaakin on tullut, kohottaa yleissivistystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:49

Ajanvietettä, hauskaa hommaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:41

ajanvietettä ja toisinaan ihan oikeata tiedon/kokemusten kyselyäkin, silloin on harmi pellevastaukset