Voisitteko keksiä minulle tekemistä?

Avainsanat: tylsää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 10:29

Lähde vaikkapa lenkille joko kävellen tai pyöräillen.
Kevätaurinko voi vaikkapa piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 10:29

lenkille ja ulos....katselemaan kevään merkkejä..niin minäkin aion kohta tehdä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:29

Jollet viihdy Napsussa,lähde ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:38

Ulkoilemaan,kun kelikin on mitä mahtavin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 10:40

Mikä aurinko? pohjoisessa kyllä niin harmaata kun voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 10:49

Kun "logosi" ei kerro minulle kuka olet ja mistä pidät, niin aika vaikeaa on ehdottaa muuta kuin edellämainitutkin. Jos ehdotan naisellista harrastusta, niin käykö se sitten raavaalle miehelle tai päinvastoin? Selaa vaikka vanhoja lehtiä uusin silmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 10:55

Suosittelisin minäkin tuota ulos ja aurinkoon menoa, mutta kun ei se täällä paista, vaan on ihan harmaata ja ankeeta. En itsekään viitsi lähteä noin ankeaan ilmaan ulkoilemaan. Mutta yritä nyt keksiä siinä kotona jotain tekemistä. Minulla ainakin kotona riittää aina mielekästä tekemistä ja olemista. Jos et mitään muuta keksi, ota kirja käteen ja käy lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:24

Ulkoilu riittää, tosin täällä ainakin on sellainen loskakasa joka paikassa että ilman saappaita ei jalat kuivina pysy. Laske montako lintua näet tunnin aikana ikkunasta jos siellä on vielä huonompi keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:49

Palapelin tekoon vaikkapa, tai jos ihan yksin oot niin pasianssia pelaamaan, vaikea tosiaan sanoa, kun ei tiedetä minkä ikänen kyseessä, asutko yksin, mies vain nainen, helpompi ois näillä tiedoilla ehdottaa jotain omaperäisempääkin, elokuviin voi myös mennä, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:03

Voisimme, mutta jätämme Sinulle keksimisen ilon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 12:04

tietysti jotkut korttipelit ovat hyvää tekemistä, tai sitten yulos kävelemään, menee hyvin aika vähän pidemmällä lenkillä.
sitten tietysti jos olet piirtäjä ihmisiä niin piirtämineselläkin saa ajan ihan mukavasti kulkemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:21

mene ulkoilemaan.. täällä ainakin on tosi kiva keli :) tai tee palapeliä.. kato elokuvaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:33

avaa nimimerkki napsuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:11

jos minun lapseni kysvät jotte mitä tekisin.. sanon yleensä., että istu ja ihmettele:) tai sitten mulla on liatnia töitä lueteltavana jotka pitäis tehdä. Siihen se into tehdä jotain yleensä hyytyy... mutta otappa sinä ja siivoa vaikka huoneesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:37

Tule meille kylään. Minulla on vaikka mitä tekemistä. Minulla on uudet akryylimaalit. Tehtäisiin kukkia jokaiseen löytämäämme harjanvarteen. Tai rokattaisiin Elviksen tahdissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:58

nuku tai lue, kumpikin kuin rahnaa pankkiin laittais

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 01:08

Jaahas, no mielikuvitus vain on rajanasi mitä kaikkea voisit tehdä, niin ja ehkä raha, riippuu taloudentilastasi...ilmaiseksi ainakin voi täällä netissä tehdä vaikka mitä kivaa. Kokeile esim. älypää-pelejä alypaa.com/pelit/ Toinen hyvä osote on: sanaristikot.net tai käy kirjastossa lainaamassa hyvä kirja. Ruoan laittokin on toisinaan kivaa...
Sit jos mietitään maksullisia vaihtoehtoja, niin niitä onkin vaikka millä mitalla. Mene vaikka keilaamaan, tai onkohan jo minigolf- paikat auki, pian ainakin on. Täytyy itsekin kohta mennä. Tosi kivaa on kans carting-autoilu, leffassa käyntikin on sillointällöin kivaa. Miksei sitä voi kaupungillakin vaan kierrellä liikkeitä ja katsella, tosin sillon usein tekee mieli ostaa jotain...Tai nyt keksin, mene Motivuksen ohjatulle tunnille! Oma suosikkini on bailatino, mutta on niitä muitakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:33

Kiipeä puuhun ja katso miten kauas näet. :)