Missä kaikki napsulaiset kun on niin hiljaista??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 23:24

Minähän olen miumaumikon mielestä hauras vanhus. mä menen maate mököttämään. ei vanhat saa valvoa nuorten jaloissa.

niih!!

Kysyjän kommentti

Ethän enään mökötä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 22:21

minä olen ainakin täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:25

kotiuduin juuri, kevään perässä tullut juoksenneltua koko päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:30

Kun etelä- lounaissuomessa oli mahtava aurinkoinen kevätpäivä, melkein +15 astetta, niin se on ajanut ihmiset ulos sohvalta ja nyt on aika löhö-olo, ehkä raittiinilman myrkytys.
Toiset taas on mökeillään ym. lomapaikoissa. Arkena sitten taas ehkä vilkastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:31

Tulin pääsiäiskokoilta just kotiin. Olipas lakeuksilla monet kokot ja savut. Kaupungin keskustaan asti tuoksuu. Kamera ja koira oli mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:31

Ne on Amerikan raitilla? Eiku Lakeuden kutsulla tai pakomatkalla vankeudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:38

miettisin ihan samaa.. kai ne viettää pääsiäistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 22:45

Minä olen nenä kiinni telkkarissa. Välillä poikkean katsomassa mitä tänne kuuluu. Mutta hiljaista on tosiaan. Taitavat olla muut uppoutuneita pääsiäisen viettoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:50

Monte Criston Kreivi tulee TV:stä ties miten monennen kerran. Seurasin tuota If vakilasaarta lähellä Marseillea. Sieltä ei ole kukaan paennut ikinä. Vaikka elokuvassa niin onkin. Kävin viime kesänä tuossa yhdessä kolmesta (Alcatraz ja San Quentin) maailman pahamainesimmassa vankilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 00:14

vasta heräilen

lenulle: .... ja höperökin vielä jos tuota miuku mauku ukkoa uskot ....

(vitsi olevinaan, nuku hyvin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 02:44

Pääsiäisen vietossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 03:18

Nukkumassa olin silloin kun kyselit, mutta minä heräsin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 04:53

On oltu läksiäisissä tänä iltana ja siksi ei ole voinut napsuilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 07:42

On ollut kaikenlaista hommaa,kun järjästämme juhlia äidilleni palveluasuntoon siirtymisen vuoksi,sit katsoin lakeuden kutsun,ja vielä silitin liinan kahvipöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 09:23

Minä olen täällä,mutta en tiedä kuinka kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 09:55

nyt just tähän hetkeksi istahdin, kun tuli hiljaista ja kohta ulos puuturhaan..ja nauttimaan kevään tuoksuista pienin askarein...puutarhassa..ja pihapiirissäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:09

Olin eilen töissä. Illalla olin niin väsynyt, etten jaksanut edes napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 10:46

Minulle pääsiäinen on ollut aina hiljaista aikaa. Suruaikaa. Ja olen huomannut itsessäni ettei vireys ole ihan sama kuin muuna aikana. Mutta tästä taas elämä jatkuu ja laulut soi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 12:05

Pitkältä aamulenkiltä juuri tulin. Harmi ettei aurinko paistele yhtä hyvin kun eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:05

Moni varmaan viettää pääsiäistä sukuloiden.
Itse olin eilen töissä, nyt pari vapaata.
Ja on välillä sellaisia kausia ettei vaan jaksa kysellä eikä varsinkaan vastailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:24

on niin hieno ilma ollut jotta ei sitä koneen äärellä vietetä. Nyt vähän aikaa olen kun mennään katsoon tähtiern tanssia sit.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:07

täällä taas olen. tyttö tuli eilen kylään miehensä kanssa en kerennyt eilen olemaan täällä. en aina kerkeä jos on muuta tekemistä. nyt yritän tässä vastailla kysymyksiin, kun on välillä aikaa olla täällä.