Miten voisi auttaa Kuuban nälkäisiä lapsia?Auttaako esimerkiksi punainen risti? Tai joku muu järjestö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 21:09

Suomi-Kuuba seurasta voit kysellä www.kuubaseura.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 21:13

Yksi tapa on antaa heille ruokaa samoin kuin muillekkin nälkäisille. Se auttaa ainakin pieneksi hetkeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:37

Oheinen linkki ehkä auttaa asiassa eteenpäin.

keskustelu.suomi24.fi/matkai...0001424599

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:49

Kummia linkkiä täällä aina anetaan, katso sieltä. Minun mielestä vastaajaajallaa pitäisi olla oma mielipide eikä joitain vinkejä. Ihan kun heitäisi kysymyksen muitten harteille. Se ei minun mielestä ole oikein.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:12

Ei taida tällä hetkellä olla käynnissä ainakaan mitään isompia humanitäärisiä projekteja koskien Kuuban lapsia. Tuolta Kuuba-seurasta saattaisi tulla tarkempaa tietoa.

____________

edelliseen vastaukseen kommentti:

Vastauksissa asiakysymyksiin olisi hyvä aina olla viite siitä, mihin vastaus perustuu. Hyvä viite on esimerkiksi linkki jollekin asiantuntijasivulle. Jonkun anonyymin tai nimimerkki ukon tai akan mielipide ei paljoa auta jos kysyjä haluaa oikeaksi varmistettavissa olevaa tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 05:28

Onhan sellaisia kummi juttuja ja voit hankkia sieltä lapsista itsellesi kummilapsen ja lähettää hänelle kuukausittain rahaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:26

Ota kummilapsi.
www.kummit.fi