kuinka paljon käytätte julkisia kulkuneuvoja kulkiessanne vaikka apteekkiin tai lääkäriin? tai jonnekin muualle? itse en käytä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 20:01

en ollenkaan, liikun yleensä omalla autolla

Kysyjän kommentti

KIITOS VASTAUKSESTA: samion tulee käytettyä omaa autoa kauppa ja apteekki asioilla. Yleisiä kulkuneuvoja vähän koska niillä on kallista kulkea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 17:54

En käytä, koska täällä kulkee niiiiiiiin harvoin busseja ja kallistakin vielä. Sen verran lähellä asun keskustaa että kävellen menen. ja jos jossain kauempana pitää käydä, niin yritän mennä suoraan töistä päin että pääsee samalla reissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 17:57

Jos en kävele, ajan fillarilla. Lyhyt matka joka paikkaan Seinäjoen keskustassa, pieni kaupunki. Ja jos olen niin kipeä etten kykene kävelemään tai pyöräilemään, täytyy turvautua taksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:01

Minä käytän bussia kun lääkäriin menen, ei turun keskustassa niin vaan parkkipaikkaa saa, ja käyn kerran viikossa torilla ja bussilla senkin reissun teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:01

En käytä. Tarvittaessa taksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:06

En käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:11

kävellen kaikki tavoitettavissa

(joskus sitten varmaan tulevat hakemaan 'piip paap autolla' , mutta toivottavasti siihen on vielä pitkä aika)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:34

Käytän lälhinnä omaa autoa, jos en pääse kävellen tai fillarilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 18:36

Käytän aina bussia jos kaupunkiin menen. Mitenkäs sitä muuten kulkuneuvoton pääsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:43

Jos auto ei ole käytössä, niin menen bussilla ja hyvällä kelillä jopa fillarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:27

julkisilla ilman muuta, jos sattuis olemaan tosi huonossa kunnossa, sitten taksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:40

Niihin paikkoihin (kampaaja, palaverit, yms.) meen metrolla/linjabiilillä/onnikalla, jotka Hesan keskustassa yleensä ottaen, jos jotkut ravintola/pikkujoulut, niin saatanpa jopa taksilla pörrätä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:12

en käytä.. kuljen omalla autolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:38

En kyllä muista milloin olisin käyttänyt viimeeksi yleistäkulkuneuvoa mennessäni asioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 05:41

TGäällä käytän omia jalkojani ja jos on huono tilanne, niin sitten soitan taxin. Kotona Tallinnassa ajan omalla autolla jos en ole nkiin sairas etten voi ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:57

Hyvin harvoin.On menny tuo linja-auto kyytiki turhan kalliiks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:53

Käytän joukkoliikennettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:12

täältä mettänperukoilta ei kulje yleisiä autoja, paitsi taxit, mutta omalla kuljen, paitsi, kun menen tuonne ÅBÅLANDIAAN..turkkussee..niin aina käytän linja-biiliä...niinkuin maarit3 kertoikin ei sieltä keskustasta saa parkkipaikkoja ja jos saakin niin kiireellä saa juosta parkkimittariin euroja syöttään, joten nautin isonkaupungin vilinästä ja menen bussilla , kuin siellä sitten myös kuljen bussilla, jos lähden keskustasta kauemmaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 02:01

Asun niin korvessa, etei julkiset tule kysymykseen, koska niitä ei kulje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 22:38

ei hirveesti tarvii käyttää, koska asun keskustassa mutta julkisia silti aina kun johonkin liikun. eipä ole edes ajokorttia, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 00:00

En käytä koska matkaa on vain pari km. :)