Kun käyt kampaajalla,oletko tyytyväinen tulokseen?

Avainsanat: leikkaus värjäys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 00:22

En todellakaan ole! Kolme eri kertaa ovat pilanneet hiukseni..elämäni aikana sen 7 kertaa käynyt kampaajalla. Ensimmäisellä kerralla kun pilasivat hiuksiani, leikkasivat luonnonkiharoihin hiuksiin aivan liian lyhyen otsatukan vaikka kielsin..sojotti sitten monta viikkoa joka ilmansuuntaan. Toisella kertaa pyysin ja kysyin että onnistuuko hiuksiini vaaleanruskea/nekun-värin laitto, juu kyllä..lähdin kampaajalta ihan harmaan värisenä! Aivan kuin päähäni olisi laitettu uunista tuhkaa! Ja kolmas kerta toden sanoo, kampaajan kanssa sovittiin että leikataan edestä/sivuilta pitkät hiukseni kerroksittain ei muuta..takaa sai ottaa muutaman sentin..ja kuinka kävikään..ähellyksen ja sähläykseen jälkeen, puoleen selkään ylettyvät hiukseni olivat niin lyhyet että lyhimmät eivät ylettyneet edes ponihännälle!!! Ja pisimmistäkin hiuksista lähti 15 cm pituudesta! Että näin, kampaajiin luotto mennyt ihan täysin!
Muut kerrat kun olen käynyt olen ottanut vain hoitoja ja niistäkin yksi kerta ei ollut kovinkaan hoidokasta...liian kauan liian kuumaa puhallusta kuivaimesta, sanoin että polttaa että voiko sen jo sammuttaa nii ei..ja lopputulos oli että en saanut kolmeen viikkoon harjattua hiuksiani ylhäältä alas asti suoraan, vaan piti pätkittäin harjata.. HIRVEÄÄ sanon minä. Yksi ainut paikka on missä hoitoja käyn ottamassa, kiitos niille ihmisille..ymmärtävät kun olen kertonut. Äitini tai itse leikkaan hiukseni, ja itse värjään.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 21:40

Eilen viimeksi ja tosi tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:44

Aika harvakseltaan tulee käytyä,mutta tähän asti olen ollut tyytyväinen kyllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:47

Kyllähän mie olen kun jo parikymmentä vuotta käynyt samalla tutulla kampaajalla, joka tietää mitä tekee, miten haluan hiukseni laitettavan, mut välil toivois, et HÄN ehdottas jotain uutta/räväkkää... mut ei oo kuulununna, joten viimeks sanoin hänelle, et mitä mielt hän ois, jos laitettais seuraavalla kerralla pari ruskiaa raitaa näihin vitivalkosiin hiuksiini, kun alkaa jo itteeni tympii, ko ain samanlaiset, tai sit peilit on huonontunut sitten nuoruusvuosieni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:48

Olen hyvin tyytyväinen päätökseeni siirtyä pystytukkaan. Se osaan itsekin leikata tai puolisoni tekee sen vanhan kunnon ajan tyyliin.

Minä en jaksanut hypätä alvariinsa kampaajalla parin viikon välein, vaikka kampaaja oli taitava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:56

joo mut kampaajan väri haalistuu nopeemmin ku kaupan ja on tosi paljon kalliimpaa joten en käy enää kampaajalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:00

Kyllä käyn kampaajalla,ja olen ollut tyytyväinen. Nyt piti mennä ennen pääsiäistä,mutta kampaajani oli sairaslomalla. En halua mennä kenllekkään toiselle,kun tietää tarkalleen tukkamallini. Menen pääsiäisen jälkeen tiistai-aamuna,sitte olen taas tyytyväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:09

Jep, olin.
Nyt hoidetaan asia suvussa olevien ammattilaisten parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:37

No en ikänä! Heti kotiin mennessä sakset käten:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:37

Tyytyväinen olen tosi harvoin, mutta tosi harvoin käyn kampaajallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 23:15

Hyvin hyvin harvoi olen tyytyväinen joten nykyään hoidan tukkani itse tai sitten ystäväni. Ja lopputulos on miellyttävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:31

Pakko olla kun itse toimin (en kampaajana) parturinani. Menee parran ajon ohessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:39

yleensä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:57

Siis parturini: vetää korvien päältä puliksi, vaikka tahtoisin olla "piitles". En kehtaa valittaa, kun oon 30 v. käynyt. Sekin vika sillä, että leikkaa lattialle jonkun toisen potilaan harmaita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 02:19

Mulla on ollut monta vuotta jo sama kampaaja. Kaiketi olen tyytyväinen hänen työhönsä, koska aina ja aina menen yhä uudestaan hänen luokseen. No, tietty olen.. Nyt minulla on ongelma, kampaajani jäi tässä hiljattain äitiyslomalle ja mistäköhän saisin samanlaisen uuden kampaajan, joka minun makuni voisi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 06:11

En minä aina ole, minä vaihtelen kampaajia ja hiusteni mallia usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:22

Viime viikolla kävin ja olen tyytyväinen. Samalla kampaajalla olen käynyt monta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:54

Siis parturissa käyn. Joidenkin partureiden kohdalla on ollut ongelma se, että he tuntuvat tietävän aina paremmin, millainen tukka minulla pitää olla. Jossain vaiheessa meinasivat aina väkisin tehdä otsatukalle töyhdön (geelillä pystyyn), vaikka itse olen aina halunnut vain kerralla lyhyeksi, koska joudun käymään liikunnan takia suihkussa niin usein ja lyhyen tukan saa kuivaksi nopeammin. Nyt on onneksi vakioparturit, joihin olen tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:56

No täytyy sanoa, että harvoin olen tyytyväinen. Mulla on höröt korvat, jotka kyllä vaikeuttavat kampaajan työtä olennaisesti. Kaksi kampaajaa, Siilitukan Satu ja Pielatukan Maarit ovat sellaisia, etteivät ole epäonnistuneet kertaakaan, uskomattoman taitavia hiusten leikkaamisessa! Kummallekaan en vaan pääse, kun nykyiset työajat ovat niin hankalat ja ko. parturit niin kaukana :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2009 - 09:16

Keskiviikkona olisi taas käsittely. Kampaajani työhön olen tyytyväinen, pää mihin hän taitojaan käyttää vaatisi kyllä hieman isomman käsittelyn.

Lisätty: 10.04.2009 - 09:17

Pärstäkerrointa tarkoitin, olisi restauroitavaa ja paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:26

Kyllä nykyään olen. Olen löytänyt hyvän kampaajan vanhasta ystävästäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 11:00

Ne vähät mitkä jäljellä saan itsekkin leikattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 12:39

Joo kyllä käyn viimeksi maaliskussa leikautin hiukseni lyhyeksi. Sit värjäsin nämä kullan vaalealla värillä. Josta olenkin täällä napsussa puhunut et ensin meni väri pieleen kun itse värjäsi kotivärillä, laitoin toisen värin päälle sain kuitenkin hyvän loppu tuloksen. Eivät hiukset kärsineet ovat ihan hyvän näköiset nyt. Kapaajaal käydessäni hiuksia leikkauttamassa olen ollut tyytyväinen loppu tulokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:17

teen itse hiuksilleni kaiken, koska en oo viel kertaakaan ollu tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:29

Viimeksi kävin n. 3 viikkoa sitten Seoulissa kampaajalla, pesu leikkaus ja föönaus. Tyttö pesi, 2 tyttöä kuivasi ja 1 rouva leikkasi. Ihan hyvä tuli vaikka eivät aivan sujuvasti kommunikoineet englanniksi. Maksoi 12.50 €.
Sitä ennen kävin Rigassa, sama henkilö pesi ja leikkasi, siellä oli ongelmia myös kielen kanssa.
Hinta n. 20 €.
Ja sitä edellinen oli Kantonissa, tyttö pesi hiukset, hintaan kuului myös kiinalainen kokovartalohieronta (laverilla makasin vaatteet päällä) ja sitten nuori poika leikkasi, koko käsittely maksoi vain 3 euroa. Englannin kieli sujui siellä, ihan kelvollinen leikkaus.
Muuten käyn samalla kampaajalla tämänhetkisessä kotikaupungissa ja olen tyytyväinen tulokseen, mutta hauska kokeilla eri virityksiä lomilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:34

Käyn harvoin ja olen aina ollut tyytyväinen tulokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:28

Hyvin harvoin olen. Kampaajallani kun on tapana tehdä kampaus hiuksistani lopuksi ja se on liian jäykän oloinen. Seuraavana päivänä useimmiten kyllä kun olen sen itse asetellut. Eli hän leikkaa hyvin, joten voin sanoa olevani tyytyväinen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:51

Minä annan usein kampaajalle vapaat kädet ja olen ollut tyytyväinen. Uskallusta enemmän hyvät ihmiset, kokeilkaa uutta ja antakaa kampaajan viedä:-) Ehkä tyytymättömyys johtuu vain omasta elämän asenteesta tai uskalluksen puutteesta tai siitä, ettei uskalla avata suutaan ja kertoa, mitä oikeesti haluaa. Jos ei oo mikään näistä tyytymättömyyden syy, niin eikös vain olekin aika vaihtaa kampaajaa, vai mitä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 18:14

Olen 95% tyytyväinen. kampaajaa pitäisi vaihtaa noin 5 vuoden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:27

tyttärelläni on kampaamo ja kun siellä käyn olen tyytyväinen, olinhan jo hänen opettelu aikojen "malli", joten osaa laittaa hiukseni juuri niin kuin haluankin ja nyt meillä käy valmistunut jo muuta vuosi sitten veljen tytär, jolla onkin vähän nuoremman kampaajan radikaalista silmä, jota toteuttaa hiuksiini...olen kylläkin ollut molempiin tosi tyytyväinen..lyhyet hiukset tarvitsee usein muotoonsa leikkauksen, joten kerran kuussa olen antanut hiukseni laittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 03:06

Lähes aina nyhrivät liian lyhyeksi. En ole tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:30

en, ja siksi en käy! kampaaja ottaa AINA liikaa.