mistä saa lastenlaulun mustekala mummon sanat??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 10:37

Eihän se mikään kovin uusi ole, sanoja vaan tuntunut netistä löytyvän

______________

Title Mustekala mummo
Composer Lillrank Mats Henrik
Lyricist Lillrank Mats Henrik
Performer Listen Label Album title Arranged Recorded
Fröbelin Palikat Fröbelin palikat fpcd 1 Hippulat vinkumaan 1996

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.04.2009 - 09:10

En ole edes etsinyt nyt mistään, mutta eräs konsti on jota minä käytän aika useinkin. Jos minulla on tietty laulu josta haluan sanat ylös, niin kuuntelen muutaman sanan tai lauseen, paussi, kirjoitan ylös, play ja kuuntelen, paussi ja kirjoitan jne. Kuuntelen aina välillä alusta ja tarkistan kirjoitukseni. Onko laulu niin uusi ettei löytyisi esim. kirjaston laulukirjoitsta. En ole muistaakseni kuullut kyseistä kappaletta koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:07

Laulu ja sen sanat ovat minulle tuntemattomia,enkä löytänyt sitä miltään sivustolta.