Kaikille napsulaisille Hauskaa Pääsiäistä täältä lämmöstä!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 16:50

On se kiva kun sulkis muistaa meitä sieltä lämmöstä. Täällä on pikku pakko olla pikkusen kylmää. Ei se meitä suoraselkäisiä suomalaisia silti masenna. On meille luvattu hienoja säitä viikonlopuksi.
Kaikille napsulaisille oikein hyvää pääsiäistä, älkää unohtako kauniita pääsiäismunia. Sinne Malesiaan myös munkille. Mennäänkö napsulaiset sulkiksen luokse joskus vieraaksi, vietäs hänelle mämmiä ja Karjalanpiirakoita ja käsinkudottuja mattoja.

Lähteet:
Oma tieto.

Kysyjän kommentti

Kyllähän täältä muistetaan napsulaisia!
Olisi kyllä kiva jos vaikka tulisi isompi ryhmä napsulaisia ja voisimme pitää vaikka jonkinlaisen illan vieton jossakin.
Asiaa voisi kehitellä, ensi kaudeksi. Mutta huonosti uskaltavat napsulaiset tulla jutteleen mun kanssa tuolla keskustassa, monia on joita epäilen että tietävät, muttei vaan uskalla ilmaista itseään, valitettavasti.
Hauskaa Kevättä sinne vielä epävakaiseen pohjolaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 16:01

Samoin täältä kylmästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:11

Kitos ja hauskaa pääsiäistä sinnekin. Meilläkin lämpenee kuulemma pääsiäiseksi. Voi olla jopa yli 10 astetta lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:14

kuin myös sinulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:15

kiitos ja tööltä myöskin sinulle sinne lämpöön...kävin kaupassa ja kun nakkelin niitä kasseja autoon , niin rouskis vaan kuului, kun hampaisa hiekka rahisi..niin kova tuuli on täällä ja minä näköjään suu auki , kuin linnunpoka....kun hiekat suuhun lensi...mutta luvattu on tännekkin päin aurinkoa, jotta ehkä se kesä koittaa tänne kylmään pohjolaankin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:17

Samoin sinulle, tänään on kova tuuli ja kolean tuntuinen sää, mutta lauantaina pitäisi hieno ja aurinkoinen sää tulla ja lämpöasteita 12- 15. kyllä silloin kelpaa ulkona olla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:17

Oikein hyvää pääsiäistä sinullekin täältä Oulusta +5 astetta ja tuulta...=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:31

Kiitos samoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:39

hyvää pääsiäistä myös malesiasta,ei täälläkään kylmä ole vaikka satoi vettä aamupäivän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:47

Aurinkoista pääsiäistä!
Täällä tulee vettä kaatamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 17:42

Kiitos toivotuksista. Alankin juuri räpiä huomiseksi Lammas-Härkä-Possupataa; ruskistus, maustanta ja mietoon uuniin duuniin tuntikausiksi muhimaan; kesällä mökillä isommista paloista
nuotion "alla" rosvopaistia a´la Lampaansyöjät / Veikko Huovinen.
Maistuis varmaan Sullekin?
Lämmöstäsi kateena
Ramses
Niin, pääsiäisiä vaan Kanariallekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 17:52

Hyvää pääsiäistä sinnekin!
Alkaa pikkuhiljaa lumi sulamaan naamasta, kun tulin pilkiltä. Ensin paistoi ja sitten satoi ja lujaa. Lunta.
Kaikille Napsulaisille Hyvää Pääsiäistä myös minulta. Tämä kone sulkeutuu nyt muutamaksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 18:00

Kiitos samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:16

kiitos samoin!! lähetä tännne kylmään suomeenkin sitä lämpöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 19:19

Toivottelen samoja sinne jonnekkin lämpöön..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 19:55

Täältä myös pääsiäisterveiset sinne lämpimään. Lunta on kaikkialla muualla paitsi kaduilla ja kävelyteillä. Ei tunnu kovin kesäiselle vielä. Joskos joskus lämmintäkin tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.04.2009 - 20:04

Aurinkoa sinulla on, lämpöä sinulla on, mitä ihmettä sinulle siis toivotan.
Vain yksi juttu mieleen tulee ja sehän on Onnellista Pääsiäistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:10

Sulkkikselle myös hyvää pääsiäistä,toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:17

Hyvää Pääsiäistä sinullekin.

Näin tänään upean nousun. Kaksi joutsenta nousi läheiseltä pellolta ja katselimme niiden taistelua ilmavirtoja vastaan. Kovasti ne joutuivat tekemään töitä ennen kuin saivat suotuisan tuulen siipiensä alle ja katosivat kaukaisuuteen.

Se oli tämän päivän juhlahetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:26

Kiitos, samoin myös sinullekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:41

Oikein iloista pääsiäistä sinulle sinne lämpimään. Olin töissä ja meen vielä yöhönkin..harjalla putsasin juuri lumet auton päältä. Tänä aamuna satoi muutaman tunnin ajan aikas rutosti lunta, että tällai täällä Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:20

glad påsk! :) tääl suomen helsingis on nyt pilvistä ja +9! et ihan kiva kevätsää :)