TOIVOTTELEN KAIKKILLE HYVÄÄ JA AURINKOISTA PÄÄSIÄISTÄ!!!!!!!

me saadaan tytären perhe kyläileen ja ei taida paljoa ehtiä napsutteleen, kun on pikkuisia 1v ja 4v...joiden kanssa tämmän mummi aika menee huhei...vaan..!!!!!!..T.ciby, otto ja onni...

Lisätty: 09.04.2009 - 15:00

Anteeksi , kun ei ollut kysymystä..nyt tulee ..KYSSÄRI.. TULEEKO TEILLE PÄÄSIÄISENÄ VIERAITA??????

Avainsanat: toivottelee hyvää pääsiäistä....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 20:11

Kiitos toivotuksesta, pojat perheineen tulee varmaan syömään lammaspataa, ja ehkä tätä äippääkin kattomaan, heh, lapsosten lapset 3v, 4v, 2v, tyttösii, ja eka poika vanhimmalle pojallein tulee (no sen vaimollakin on siin vähän osuutta asiaan, ehkä, heh) 14.4. viel pitäis siivoilla jne, mut onhan täs aikaa huominen ja lauantai... Oikein mukavaa pääsiäistä sulle myös ja muista kans antaa aikaa itelleskii...

Kysyjän kommentti

onnea sinne perhelisäyksen vuoksi, joko on pikkuinen syntynyt? ..kiitos kaikille vastanneille ja nyt toivonkin että kaikkien pääsiäiset meni hyvin...!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 15:05

Mukavaa pääsiäistä myös sinulle ja kaikille muille napsulaisille. Tulee vieraita yhtenä päivänä, onneksi vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:06

Kiitos ja hyvää pääsiäistä minunkin puolesta kaikille. Eipä tuu vieraita... ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:14

kiitos toivotuksista ja hyvää pääsiäistä sinullekin, meille ei tiettävästi ole tulossa vieraita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:17

Hyvää pääsiäistä sinullekin, meille tulee 3 lastenlasta 2 vuorokaudeksi hoitoon, kyllä tämä mamma saa juosta ja palvella pikku apinoita, ovat jo 11v , 9v ja 7v, vauvaa en jaksaisi yhtä aikaa hoitaa 4kk. Kyllä minulle jää myös tätä kone aikaa, touhuavat omia leikkejään paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:26

samoin sinne, lämmintä on luvattu onneksi pyhiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:02

Samoin peimariin.
Ei tule, yksi käynti pitänee tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:32

Samoin kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 17:59

Kiitos samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:10

kiitos samoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 18:32

Hyvää Pääsiäistä, ja ei tule vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 19:17

Samoin sinne myös!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:13

Hyvää pääsiäistä myös sinne ja antoisia hetkiä lapsenlapsien parissa,toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:58

Hyvää Pääsiäistä sinulle ja rakkaillesi. Me karattiin pois kotoa. Ei edes ilmoitettu kenellekään minne lähdettiin.

Mies halusi vähän vaihtelua ja pääsinpäs minäkin valmiiseen pöytään. Vähän harmittaa kun kotona on jääkaappi täynnä herkkuja, mutta siellä ne odottavat paluutamme.

Nyt on vatsa täynnä kana-katkarapu-ananas varrasta villiriisillä ja nukuttaa niin suloisesti.

Hyviä pyhiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:28

Kiitos , pääsiäisiä myös sinulle.

meille ei taida vieraita tulla. meillä niin harvoin käy muutenkaan vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:00

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ MYÖS SINNEKKIN. Ei kukaan ole ainakaan vielä ilmoittanut tulevansa kylään. Jos ei kumpikaan vanhempi tyttäreni miehineen tänne tule.