Oletko käynyt Toys''R''Us lelukaupassa? Onko hyvä?

Avainsanat: toysrus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 09:41

Olen käynyt. Siellä paljon erilaisia ja laadukkaita leluja. Hintataso sama kuin muuallakin. Mutta miksi ison kaupan valikoima tungettu liian vähiin neliöihin? Ahtauden takia en halua mennä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 08:09

Paljon leluja ja muuta roinaa.. Ihan hyvä kauppa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:39

kerran juossut läpi, niin kamalasti romua ettei ostettu (osattu valita) mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:33

Lapsenlapset saavat sieltä tolkuttomasti leluja -mielestäni ihan liikaa.Vähemmälläkin lapsen tekee tyytyväiseksi.Itse en käy sielä,koska en suostu ostamaan kuin vähän,eikä se riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:36

kyllä olen ostanut sietäkin leluja.....paljon siellä oli tavaraa ahtaasti sullottuna pieneen tilaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 11:59

Kerran kävin katselemassa sukulaistytölle leluja.. Erittäin suuri valkimoia leluja, ihan suht ok hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:08

Olen kerran ostanut kummitytölle sieltä synttärilahjan. Ihan hyvä kauppa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:25

On melko amerikkalaistyylinen lelukauppa, laaja valikoima. Hinnat ehkä hieman korkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:44

Toistaiseksi on riittänyt pienemmät alan liikkeet,
mutta ehkä kesällä tuolla turun liikkeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:21

Oli ihan mahtava valikoima. Tämä oli tosin Hongkongissa, ja yli 20 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 10:58

En ole vielä käynyt mutta ensiviikolla olen menossa. oon ootanut tätä kauan.Varmasti aivan täynä leluja olispa edes yksi club penguin lelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2016 - 09:43

Tosi hyvä kauppa mun mielestä, uskomaton valikoima ainakin. Vinkkinä voin kertoa, että kannattaa vilkaista tarjouksia lelukaupat.fi tms sivustolta ja mennä ostoksille sen jälkeen.

Lähteet:
www.lelukaupat.fi/