Mikä on lempivärisi vaatteissa/minkä värisiä vaatteita käytät eniten?

Avainsanat: lempiväri vaatteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 08:09

Aika monta väriä mistä tykkään. Sininen, lila, luumu, harmaa,beige, vaaleakeltainen, joku punaisen sävy ja samoin joku vihreän sävy, sellanen tummahko. Mustakin on hyvä, samoin valkoinen. Siis ei ole mitään ehdotonta suosikkia. Elikä kaikkia noita värejä löytyy vaatekaapistani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 08:11

Ehdoton suosikki on ruskea, mutta melkein kaikki värit löytyy kaapista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:13

Mustaa ja punaista vaatetta minulla on paljon, ja juhlavaatteet talvella mustaa ja kultaa.Kesäisin on vaaleampia vaatteita, mutta ei mitään kukkia tai raitoja tai palloja vaatteissani ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:13

punainen ja musta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:13

Musta, valkea ja beige. Muissa väreissä en viihdy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:21

ei värillä väliä kunhan on sinistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:40

Se on vähän ,minkä värisen vaatteen sattuu saamaan alesta,niin kävelee se päällä seuraavat kymmenen vuotta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:43

Punainen on vallitseva väri. Paitsi juhlamekoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:44

Mustat on käytännöllisemmät ei näy kaikki guona aina heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:13

Oliivin vihreä pukee minua parhaiten,koska olen punatukkainen,pidän myös keltaisesta,taivaansinisestä,okrasta,punaista ja mustaa vierastan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:34

Punainen ja musta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:39

kaikkea löytyy, mutta nykyisin olen aikas paljon pukeutunut mustaan ja huivein sit piristän asua...ulkotakki on punainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:48

ruskeeta, oranssi, keltaista, punaista, harmaata, liilaa, mustaa :) ja kaikkea muutakin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:24

Paidat mustaa, farkut mustaa ja sinistä. Kesämekot ja hameet saavat olla värillisiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 11:29

Kaikissa väreissä löytyy. Siis melko kirjava skaala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:44

Mustaa ja punaista suosin eniten,mutta nyt on ollut jokin ihmeellinen sininen kausi kun huomasin yhden jos toisenkin hankkimani vaatteen olevan sinisen eri sävyissä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 12:01

Minä pukeudun yleisimmin mustaan,ruskeaan,harmaaseen,ja sinisen eri sävyihin.
Niin ja armeijan vihreään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 12:12

Perusvärini on ruskea ja sen eri värisävyt. Siihen pistän säväykseksi usein oliivia tai oranssia. Samoin sähkönsininen antaa piristystä. Olen yrittänyt karsia mustaa pois vaatteista ja siirtää tummat sävyt kohti ruskeaa, ei tule niin suurta kontrastia vaaleaan ihoon. Kesällä tietysti sitten valkoista ruskettunutta ihoa vasten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:09

Turkoosi, ruskea, musta, valkoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:16

Useinmiten mustissa vaatteissa, pieniä väriläiskiä ja ruskeita yksityiskohtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:51

Kaikki muu käy, paitsi kirkkaanpunainen. Ai niin onhan mulla punainen pipo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 17:30

Vihreä ja ruskea on lempivärejä, mutta monet muutkin värit käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:40

värikartta yltää tumman sinisestä mustaan (epähuomiossa hankittuja tumman ruskeita joukossa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:38

Punainen on suosikkiväri. Mustaa ja valkoista myös. Käytän paljon huiveja erivärisiä piristykseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:00

Punainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:05

Musta. Mustia vaatteita käytän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 11:40

!, Sininen, sitten mustaa ja valkoista, kun on saanut rusketusta, niin muutkin värit käy miulle; oranssi, vihreä, keltainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 12:23

Sininen kaikissa sävyissä ja musta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:06

Kaikki muut värit ovat minun mieleen, paitsi keltainen, ja sinapin keltainen sekä räikeä keltainen väri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:03

vaihtelee.. sähkönsininen, puolukanpunainen, vaalea sitruuna, musta, kesällä valkoinenkin.. siis niit on paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 17:31

kaikkee kiva. en osaa sanoo yhtä ku aina vähä muuttuu tää lempiväri..