mikä näistä on sinulle tärkein ?

käydä.. silmälääkäri, terveystarkastus väh. kerran vuoteen, jokin muu lääkäripalvelu?
Miten hyvin onnistuu kunnallisella puolella lääkäripalvelut?

Avainsanat: lääkärit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 11:30

Ei oikein voi sanoa tärkeintä. Tavallinen terveystarkastus ei tunnu tärkeältä jollei tunne olevan vikkoo. Hampaat todella tärkeää pitää hyvässä kunnossa. Mammografia tosi tärkeä seuranta, samoin papa. Silmälääkäri aiheellinen vasta kun alkaa näkö prakata. Hampaat ykkönen, mutta en jättäis muitakaan pois kokonaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 00:23

määräaikaistarkastukset ovat toistaiseksi riittäneet ja kun nekin ovat menneet työterveydenhoidon piikkiin, niin en osaa vastata tuohon kunnallisen palvelun tasoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 00:34

silmälääkärillä käyn yksityisesti, kuin myös hammaslääkärissä...ja joitain kutsuja myös tulee yksityisille lääkäreille, joka vuosi, mutta myöskin saan terveyskeskuslääkäriltäni todelta hyvää hoitoa..hän jopa kyselee vointiani , työajan ulkopuolellakin...ja tulee ottamaan minut vastaanotolle ..jota ihmettelen vaikka klo jo ois 21.00..esim..todella hyvää palvelua saa tämä mummeli.. ainakin täälä paikkakuntani terveyskeskuksessa..kiitos sinne kaikkile hoitohenkillökunnalle..!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 01:23

TK toimii meillä sanoisin kiitettävästi. Olen päässyt useimmiten samana päivänä kun olen soittanut.
Muuten en lääkäriin turvaudu, kuin tarpeessa. On näet tullut joskus käytyä "tarpeeksi".
Terveystarkastuksessa pyrin käymään n. joka viides vuosi.
Mihinkään toimenpiteisiin ei juuri nyt ole aihetta, joten minulla menee hyvin.
Kun lukee yleisönosastoja, ei uskoisi asuvansa samalla paikkakunnalla.
Mikähän aiheuttaa niin isot erot palveluihin tyytyväisyydessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 02:45

Ensiapupäivyystys on tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 05:39

Silmälääkäri on tärkeä, minulle kun tulee kutsu mammografiaan ja papa kokeeseen niin aina menen ja ovat maksuttomia. terveyskeskusta emme käytä ketään 12 perheenjäsentä siis lapset ja lapsenlapset ja parit mummit ,me olisimme samassa keskuksessa, lääkärit ovat siellä väärällä alalla, ja töykeitä, ja koko keskus on tehoton, nielee vain rahaa ja ajan saisi aina vasta 3 viikon päästä, jos yleensäkään viitsivät takaisin soittaa, ajanvaraus systeemi on pyllystä. Eli me käytämme vain yksityisiä lääkäri palveluita kokeet sekä kuvaukset, ja siihen tuo terveyskeskus pyrkiikin ettei siellä potilaita kävisi heitä häiritsemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 07:13

terveyskeskus toimii hyvin,minulla tieto kulkee internetin kautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:06

Hammaslääkäri on tärkein, jono vaan yli puoli vuotta joten yksityisellä on käytävä, onneksi ei ole asiaa kovin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:43

Hammaslääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 10:13

Kaikki ovat tärkeitä tarpeen mukaan. Täällä toimii joten kuten nuo palvelut, jos jaksaa jonottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 13:25

mie kävin just silmä lääkärissä se on mulle tärkeä määräsivät lasit,. yleensäkin terveys on tärkeää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:17

Silmälääkäri, päätä särkee jos näkö huononee niin kuin omani tuntuu tekevän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:48

Kaikki lääkärit on käytettävä tarpeen vaatiessa.
Terveyskeskukseen pitkä jonotus-aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:04

Terveystarkastus, hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:13

Hammaslääkäri ja silmälääkäri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:14

Lääkärissä käynti kerran vuodessa. SEKÄ MYÖS HAMMASLÄÄKÄRISSÄ KÄYNTI. sILMÄLÄÄKÄRISSÄ EN OLE KÄYNYT MUTTA KÄYTÄN LUKULASEJA.