Siivoatko usein kylpyhuoneesi oikein läämävedellä?

Avainsanat: kylpyhuone pesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 21:21

Joka viikko se on runsaalla vedellä pestävä, kissanhiekasta tulee sellaista hienoa pölyä ja jos sitä jollain rätillä pyyhkii niin tarttuu vaan pahemmin kiinni ja kuivuessa on rätin jäljet lattiassa, eli paljon vettä vaan.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 21:25

Läämävedestä en tiedä mutta lattian pinttymiä hankaan usein samalla kun olen suihkussa.
Tiivisteitä pitää varoa jottei tärvele niitä, kloriittia tarvittaessa, sen jälkeen on yleensä puhdasta ja hyvä tuoksu (varsinkin jos on käyttänyt mänty kloriittia).

Lähteet:
www.omatmerkit.inex.fi/defau...uctID=1758

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:25

Kertoisitko mikä on läämävesi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:25

Siivoan kerran viikossa ainakin imurilla. Mitä on läämävesi? Jos se on tavallista vettä ja pesuainetta, niin n. joka toinen kuukausi.
Kylppärini ei pahemmin pölyynny jostain syystä. Ehkä siitä syystä, että kuivatessa tulee pyyhittyä suurin osa lattiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 21:29

Eilen viimeksi ja teiltä kyselinkin puhdistusaineista. Nyt saumat taas hohtaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 21:30

Kylppäri tulee pestyä hyvin runsaalla vedellä ja hyvin usein, joskus pesuainetta sekaan..
Kissanpurujen takia pitää toimia näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:32

haluaisin kanssa tietää mikä on läämävesi.. mut en mä taida.. joskus sillon tällöin luututaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:34

Kylpyammetta ei ole, aina suihkuttelujen jälkeen kuivaan seinät ja lattian.
Kunnon pesu muutaman kerran vuodessa tuntuu riittävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:52

joka viikko tulee pestyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:22

Kylppäriä tulee kuurattua lähes päivittäin kun koiraa joutuu suihkuttelemaan.Niin ihanaa kun tämä kevätaika onkin,mutta koiran ulkoilutuksen kannalta hieman sottaista puuhaa..ai niin,en kyllä osaa sanoa olenko läämävedellä pessyt...onkohan se samaa kuin lipuvesi?:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 22:34

Suihkulla huuhdon melkein joka päivä koko kylppärin, kun kissanhiekkaa ja kissankarvoja on niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:54

Meillä menee mittarin mukaan vesilasku, lämminvesi ja kylmä erikseen. Vesilaskun mukaan tulee tuhlailtua vettä. Vähemmälläkin lääräämisellä pärjäis. Koiran suihkuttelu lenkin jälkeen ja sitten kylppärin pesu, mutta onneksi on vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:59

En pese palijo koskaan palijo mittään. Joskus läämäsen tärkeimmät paikat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:14

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:53

Kyllä joka toinen viikko läämävedellä,siinä välillä vähän vähemmällä vedellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:52

Pari kertaa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:20

Tulee huuhdeltua usein seiniä suihkun kanssa.