Joko on alettu pyöräilemään-urheilumielessä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 16:16

mä alotin ja lopetin joku kuukausi sitten... oli kaunis ilma, mut olikin ihan pirun kylmä tuuli niin siihen loppu se pyöräily, se oli varmaan mun elämäni kylmin päivä vaikka vissiin oli nollassa tai jopa plussaa, mut se tuuli teki siitä niin kylmän.. ajattelin eilen just että vois alottaa taas pyöräilemään, mut saa nähdä miten käy

Kysyjän kommentti

Ilmat lämpenee,aloita nyt uudestaan. se on hyvää kuntoilua.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 15:38

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:39

ei vielä, katsotaan nyt jos saisi pyhinä tuon pyörän keväthuollon edes tehtyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 15:40

Jos minä alan pyöräilemään, se olisi tosi urheilua. Hyvä jos enää muistan miltä puolelta satulaan noustaan saati sitten mitä vaaditaan pystyssäpysymiseen. Heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 15:40

Intoa olisi, mutta pyörää ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:41

Ei, mutta hyvänen aika, mietein tässä juuri että pitäisi tuota urheilua vähän taas alkaa harrastelemaan, kiitos kun muistutin pyörän olemassaolosta :D

On tämä maailma pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:43

Ihan pieniä matkoja parin viikon ajan, eilen viimeksi.
Nyt tuli taas pakkia lumisateen myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:45

No ei vielä, kun meillä on kylmää, enkä tykkää oikein ajella toppavaatteet päällä. Luulisin, että vapun tienoilla hurruutellaan jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:50

Ei vielä ja urheilumielessä ei koskaan, mutta hyvää liikuntaa se on. Odotellaan kun nuo katupölyt saadaan pois. Silmät ja keuhkot ei vielä tykkää sellaisesta liikunnasta. Mieluummin metsäpolulle ilman pyörää ja sauvat mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:54

en ole vielä, kuhan tästä ilmatkinlämpenis niin joskos ottais tuntsan ja hurauttais pienen lenkin ..ihan pienen vain, kun totutella pitää taka-ahterin taas satulaan..;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:52

ei ole pyörää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 17:04

Heti pääsiäisen jälkeen. Täytyy viikonloppuna vaihtaa päällys- ja sisäkumit (ne on jo hankittu).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 17:28

Ei meiläpäin vielä voi pyöräillä kuin henkensä kustannuksella. Loskaa, lunta sataa, rapaa ja hiekkaa....katukäytäviä ei ole saatu puhdistetuksi lakaisukoneella. Yllättävät lumisateet estävät katujen puhdistustöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 17:58

Ei ole ehjää pyörää valitettavasti tällä hetkellä..Pitäisi varmaan ostella, sen verran mukavaa puuhaa tuo pyöräily kuitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:51

Parinkymmenen kilometrin testauslenkki (pyörän) tuli tänään poljettua tosi keväisessä säässä. Ei muuta haittaa kuin pöly.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:30

En uskalla vielä hypätä pyöräni selkään,on vielä liian kylmää ja liukkaita paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:24

Ei talvella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:42

Toki. Eilen jo 30 min upouudella Jääkärilläni. Voi olla, että sillä vielä ulkomaillekin, mökistä puhumattakaan...