Moni kyseli tääl laihdutus vinkkejä...Mitenkäs sitä ollaan edistytty?

Iteltä katoaa painoa kilo per kuukaus (joka on kuulemma just sopiva tahti),vyötäröltä ja lantiosta lähteny taas muutama sentti pois.Enää muutama kilo pois ja oon tavoitteessa =) alan jo yhtiin farkkuihinki mahtumaa mitkä ei jokin aika sit ees menny jalkaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 22:47

Nythää sie jutskan heitit, kun käyn kerran puoles vuodes vaa'al, uotappa tovi niin käyn hakemassa tuon lihapuntarin (mishää se muuten on, hmm), momento...

No, vaaka varmaan vääräs paikas, luulen ma, koska näytti 66kg, tosin oli pikkasen lökärii päällä ja pusakkaa, sun muuta rekvisiittaa (ittepetostako?):)

....ja hetkonen vielä niin mittailen tuon vyötärönkii... näyttääpi olevan78cm, kun 'vähän' hengitti sisäänpäin... taas saa hengittää....

Oiskos mulla pikkasen lipsahtanu, tosin en varsinaisesti oo laihduttanukkaan, vaan vaihtanu vaaleen leivän kokonaan tummaan, ja jugurtit sun muu jättänyt kauppaan...

Onneks olkoon siulle ponnistuksistais, ja tosissaan se vyötärön pienennys on sen terveydenkin kannalta tärkeempi kuin se kokonaispainon pudotus, jatka samaa malliin mut helli itteäisi myös välillä...

Lähteet:
mun iltajumppa, vaa'an ja senttimeetermittarin ettiminen:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 22:14

En ole edistynyt mitenkään,mutta onnea sinulle,sitkeys palkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:24

joku 4kg reilu kuukaudessa,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 22:25

Mie olen kovasti yritellyt saada muutamia ylimääräisiä kiloja kovasti poies, mutta ei ole oikein onnistunut halutulla tavalla. Kyllä ne lähtee ei siinä, mutta tulee kyllä kans takasin nopeasti.
Jojoliholaihtumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 22:30

Tiukassa istuu nuo muutamat hassut kilot. Paikoilleen olen jämähtänyt tässä laihdutuksessa. Mutta kerkiihän sitä vähemmälläkin hoppuamisella. En kuitenkaan ole menossa tuonne yleisille rannoille, joten kannan kiloni kunniakkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:43

Kymmenen kiloa lähti kolessa kuukaudessa, kiitos ahkeran vesiurheilun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:48

Kilo per vko / kohta lakannen olemasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:43

Mä en oo yrittäny laihduttaa silti oon laihtunu muutaman kilon.Syöny terveellisemmin ja liikkunu enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 00:52

Hyvä on vauhti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 05:58

Minä aloitan aina maanantaisin laihduttamisen, ja dementia tulee iltapäivällä ja en muista että olen laihiksella, mutta yritän taas ensi maanantaina, näillä muilla viikonpäivillä en tietenkään voi aloittaa kun pelkään että se muisti palautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:30

Plörinäksi meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:10

Hyvin lähtee!! elämäni ensimmäinen bikinikunto, wopee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:54

Mä aloitan laihdutuksen ja kuntoilun Pääsiäisen jälkeen tavoitteena Naisten Kymppi toukokuussa. Kuka lähtee messiin?