Mikä on se nettisivu jossa näkee ketkä ovat estäneet mesessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 18:05

Ei mistään.

Lisätty: 07.04.2009 - 21:16

Tuota, tuota... Minusta tässä kysytään sitä, että mistä näkee kuka on torjunut sinut, eikä kenet sinä itse olet torjunut. Vai olenko pahastikin väärässä?

Lähteet:
Murkku

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 18:00

ninkuin sinut estetty käyttämän meseä..? katso onko siellä jokin mustalista, esim etusivulla tai kysy mesen väeltä, josko he neuvois..ylläpitäjältä siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:07

Ei munkaan mielestä mistään ellei mustalista oo mesen etusivustolla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:30

ei netistä vaan omasta mesest.. jos haluut nähä kenet sä oot estänyt niin työkalut -> asetukset -> tietosuoja, siihen tulee kenet oot torjunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:57

sellanen huijausviesti (kyselevät tunnuksia tai jotain) on joskus tullut et klikkaa tästä niin näet ketkä ovat estäneet sinut ottamasta heihin yhteyttä..tai jotain sinnepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:27

Ei netistä käsin vaan omalta koneeltasi ja mahdollisesti käytössäsi olevasta virustentorjunta/palomuuriasetuksista voit tietoturva asetuksissa määritellä ne sovellutukset, mitkä haluat estää tai sallia.
Eli:

Tietoturva->Internet suojaus->Sallitut/Estetyt sovellutukset->Muuta->Internet suojaus sekä Virus-ja vakoilusuojaus->valitse sovellutukset tai ohjelmat.
Palomuuriasetuksissa on myös sovellutusvalikko tähän. Voit täältä myös katkaista kaikki lähtevän-ja tulevan liikenteen nettiin, ilman että sinun tarvitsee ottaa modeemia pois puhelinpistokkeesta.
Jos et täältä ole määrittänyt koneellisesi mahdollisia estoja netistä päin koneesi voidaan tietämättäsi kaapata kenen haltuun tahansa ja tehdä siellä ihan mitä murtautuja haluaa. Virran katkaisu tietokoneen perusyksiköstä ei tähän vaikuta mitään. Tietysti jos otat modeemin irti seinästä ja käytössäsi ei ole langatonta yhteyttä kukaan ei luonnollisestikkaan pääse koneellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:55

omasta mesestä ja palomuurista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:18

Sehän riittää että huomaat ettei viestit mee läpi, eivät pidä yhteyttä ja sillä siisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 21:08

Tovottavasti löytyy esteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:45

Ei sielä mitään mustaa listaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:44

Ei toimi se palvelu.