mistä johtuu että mulle tulee finnejä aivan kauheesti ja mikä siihen vois olla avuks ettei tulis ainakaan niin paljon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 15:10

Ilmeisesti olet finni-iässä,mutta jotain voi asian hyväksi tehdä itsekin;sisältä päin esim.karsia ruokavaliosta kovin rasvaiset ainekset-tai syömiset pois.Uskon,että vaikuttaa pitkällä aikavälillä,mitään ei tapahdu yhdessä yössä.
Apteekista löytyy rauhoittavia kasvovesiä tai tuotteita akneiholle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 15:36

Samoin sanon minäkin. Katso mitä syöt. Syötkö välipalana suklaata, pähkinöitä ym. rasvaisia. Teillä on varmasti kouluterveydenhoitaja jonka puoleen voit kääntyä (mikä olet koululainen). Pahassa aknessa kannattaa kääntyä lääkärin puoleen. Käy tutustumalla mitä aknesta sanotaan googlen haulla. Sieltä voit saada todella hyödyllistä tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:00

Älä ainakaan näpelöi niitä, tulehtuvat pahemmin vaan , puhtaus on tärkeää ja clerasil tuotteita, minä kärsin nuorena myös finneistä ja kosmetologi lohdutti että en ryppyjä kovin nuorena saa ja se on totta, mutta ei se finni iässä kyllä lohduta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:01

nuorilla yleensä on vaihe jolloin tulee paljon finnejä. sun pitää vaan muistaa puhdistaa naamasi huolella aamuin illoin.. voisit ehkä käydä kosmetologillakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:08

Puhtaus kaiken a ja o, kasvovesillä voi myös hoitaa, lisää alla olevasta linkistä:

www.poliklinikka.fi/?page=72...24206&

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:19

Jätä ainakin juustot ja suklaat syömättä. Hoida ihoasi hyvin, pitämällä puhtaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:35

juu, hyviä kommentteja tullut eli eipä mitään lisättävää. kyl ne iän myötä vähenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:54

Pese joka päivä ja hoida clerasililla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:53

Puhtaus, lääkärin antamat hoito-ohjeet, jos pelko arpikudoksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:12

Kyllä se on lääkärin paikka jos niitä kovin paljon on.
Ei kannata antaa arpikudoksen määrän kasvaa turhan suureksi, sillä kyllä siihen lääkkeitä löytyy. Tk-maksu on sentään halpa kemikalion hintoihin verrattuna ja sillä rahalla saat oikeaa apua, eikä vain valtavasti kehuja, kuinka hyvä jokin (kallis) tuote on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:29

sinu täytyy käyttää finni voiteita ja puhdistus aineita rasvaisen ja akne ihonhoitoon trkoitetuilla aineilla. huolellinen akne ihon hoito joka päivä auttaa ihoasi voimaan paremmin. mutta jos sinulla on se iho on kovin paha ihotauti lääkäri vois antaa paremman neuvon sen hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:52

Liikuntaa, terveellinen ruokavalio, tiheään tahtiin vaihdetut petivaatteet. Hormonitasapaino on tärkeä myös mutta siihen ei niin helposti vaikuteta... Käytä tarkasti ihotyyppiis sopivia tuotteita.