Ovatko Suomen tiet mielestäsi huonoja? Jos ovat, niin vertaa tähän. englishrussia.com/?p=315 Lähtisitkö autolomalle tuonne?

Avainsanat: autolla omalla kelirikko tienhoito tiet huonot venäjälle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 13:22

juu no en todellakaan lähtisi.. suomen tiet ovat ihan hyviä..

Kysyjän kommentti

Vastasit kumpaankin kaksiosaisessa kysymyksessäni. Tuolle tielle ei kannata lähteä, vaikka olisikin utelias. Suomessa sentään ei noin isolla tiellä enää jää kiinni, eikä auto kaadu rapakkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 13:06

joo..o..noita tuolla karjalassa on ihan pilvinpimein, jos lähdet sinne autolla , niin kannatan ajamaan valtaväyliä...nekin huonoja , mutta ihan hieman parempia..voi siellä tiellä olla monttu, mutta kun tuijotat vain teitä, etkä maisia , niin autokin pysyy kunnossa..sanoi kuskimme , kun siellä ajelimme..

Lisätty: 07.04.2009 - 13:58

sory..unohdin noissa muistani , että piti vastatakkin juu ovat meitin kotomaamme tiet tod.hyviä nykyään, mutta muistan hyvin , kun 70 -80 l kuljeettiin suomen kamaraa ja tietä jos jonkin moista, niin ei ne tuon kummoisia , joka paikassa oleet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:22

Tuo olisi tosi elämys matka,sinne kaikki,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 13:23

Kyllä nämä päätiet aina kynnöspellon voittaa.
Ei moittimista, tosin kaikista pienimmät ja vanhimmat vähemmän käytettävät saattavat vaikuttaakin kynnöspelloilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:42

Erinomaisia, ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:48

Ei sovi valittaa suomen teiden kunnosta, on ne tosi hyvät sittenkin vaikka routa niitä nakertaa joka kevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:50

juu, ei tulis ihan heti lähettyä. mielestäni suomen tiet ovat aina olleet vvallan mainios kunnos, välillä se asfaltti vaan vähän raspiintuu mut ei se menoa haittaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 14:31

Matkailu avartaa ja on mielenkiintoista tutustua uusiin kohteisiin.....mutta rajansa kaikella...no hyvä isomaasturi ja huollot tehty ja korjausosat ja ammattitaito siihen mukana ja se aseistettu henkivartija tai kaksi konepistoolilla yöllä vahtimaan, että kukaan ei sitten sitä varasta...niin siitä vaan sitten...... muuten...Haluan mielenkiinnolla kuulla kokemuksia matkasi jälkeen! ja muista ottaa kamera ehdottamasti mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 15:08

Suomen tiet ovat mielestäni pääosin ihan hyvässä kuosissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:14

Kyllä nelivetomaasturilla pääsee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:10

No jos ei nyt ihan maailman parhaassa kunnossa, mutta olosuhteet huomioiden ihan kohtuullisia