Kuka aikoo katsoa Euroviisut 2009? Ja mistä lähtien olet katsonut Euroviisuja?

Lisätty: 07.04.2009 - 11:22

Minä ainakin ajon ja olen katsonut siitä lähtien kun Lordi voitti, taisi olla vuosi 2007.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 22:18

olen todellinen euroviisu friikki ;) katson joka vuosi ja odotan tulenpalavasti voittoa.. lordi teki historiaa :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 11:21

ehkä sivusilmällä.. katoin vaan sillon ku lordi voitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:21

Katson jos satun olemaan telkun äärellä. Pienestä pitäen olen katsonut. Ennenvanhaan kun ei kovin paljon tullut kiinnostavia ohjelmia, niin kaikki vähänkin mukavampi tuli katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:23

Ei kiinnosta niin paljoa.
En ole varmaan koskaan seurannut niitä alusta loppuun, taustalla voipi mennä.
Suomen voitonkin aikoinaan kuuntelin radiosta Espoossa, siellä ei tosin edes ollut telkkaria...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 11:27

Jos nyt satun olemaan töllöttimen äärellä niin voipi olla että tulee vähän kateltua. Mutta ei mikään ehdoton pakko ole kuitenkaan nähdä, parit aikaisemmatkin euroviisut aikaisemmin alusta loppuun saakka olen vain katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:39

En ole niitä koskaan seurannut, joku mulle kyllä sanoo että tämä kappale voitti viisut, jos radiossa soittavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:41

toki katson.. millo nää euroviisut nyt sit onkaan?,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:45

Kuuntelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:03

Varmaankin tulee katsottua.Siitä lähtien kun Lordi oli mukana olen tarkemmin tullut seuranneeksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:13

Jos satun olemaan paikalla niin katson kyllä. Kappaleemme on hyvä muttei taida löytyä uskallusta tehdä kunnon showta ympärille. Ei siitä muuten mitään tule. Mutta peukkuja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 15:42

Olenhan noita kuunnellut ja katsonut niin kauan kuin niitä on telkkarista tullut. Katson varmaan tänä vuonnakin. En kyllä tiedä milloin tulevat, mutta eiköhän niitä aleta mainostamaan kohtapuoliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:06

Kyllä aion katsoa. Olen katsonut vuodesta...2006 (?) asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:39

Olen katsonut ensimmäisistä euroviisuista saakka niitä. Nykyisin on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:12

Euroviisujen katselu loppui kun Katri Helenan ei voittanutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:20

Jos olen kotona niin voin katsoakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:39

Eiköhön siksikin ajaksi löydy jotain kiinnostavaa lukemista, eli en katso, saattaa kyllä kuulua viereisestä huoneesta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:07

uskon vakaasti, että katson euroviisut. ne on tullu joka vuosi katottua, niin pitkään kuin muistan..riki sorsan reggae biisi viimeisimpiä muistikuvia...satasalamaa.... la dolce vita...mutta lordi teki sit historiaa:D!!!