Miten mies kohtelee autoaan...

siten hän myös kohtelee kumppiaan? Onko näin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 22:15

Pitää varmaan paikkansa, jos molemmat ovat yhtä upeita, niin molempia hellitään. Olen kyllä kuullut että osa miehistä pitää naistansakkin vain koriste-esineenä. Tai sitten jos autoa kaltoinkohdellaan, naisen ulkonäölläkään ei ole väliä, kaikki naiset saa samanlaisen "potkivan" kohtelun.

Kysyjän kommentti

Näin minäkin sen olen huomannut. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 22:10

Tämä mies ainakin aika huonosti. Kumppani on aivan eri asia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:16

Ahaa, tätä vertausta en ole tullut ajatelleeksikaan. Meillä oli kaksi vanhaa autoa taannoin yhtäaikaa käytössä. Ja ukko makasi aina auton alla.

Nyt minun täytyy miettiä.....

Lisätty: 07.04.2009 - 09:46

Olen aistivinani, että tämä leikkimielinen kysymys olikin miehille kuuma peruna. Putelle sanoisin, että kyllä muakin on räplätty ihan tarpeeksi 47 vuoden avioliiton aikana. Ja taidetaan räpläta jatkossakin, vaikka pidän pihassa seisomassa aina uutta autoa... nyt on menossa jo kolmas, jota ei tarvitse vielä katsastaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 22:17

Ei se noin voi olla. Silloinhan kaikki naiset olisivat arvostettuja, rakkaita ja heitä pidettäisiin erittäin hyvänä. Kuitenkin on paljon onnettomia naisia, kaltoin kohdeltuja. Ja miehethän tunnetusti (kaikki) kohtelee autojaan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:31

meiän akan onneksi tuo on virheellinen väittämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:35

Auto ruostuu ja köhii jo niin paljon nuorempana kuin vaimo. ; ))
Autoa joutuu kokoajan nuorentamaan varaosilla.

Lisätty: 06.04.2009 - 23:40

Ostakaa miehellenne uusi kunnon auto, että ehtii muutakin räplätä !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 22:41

no enpä allekirjoittaisi tuota.. Joidenkin kohdalla voi toki pitää paikkaans

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:10

Kyllä pitäs pitää yhtä hyvin kuin naistakin, aina silittelemässä ja muutenkin hoitamassa!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:16

Kyllä meillä ainakin mies kohtelee autoa paremmin kun minua,kun jatkuvasti rassaa vaan autoa..
Joskus muistaa että onhan se eukkokin olemassa................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:55

Minä kohtelen ainakin naistani paremmin kun autoani.Autohan on kuiteski vain auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:43

Eikö sen auton pitäisi olla käyttöä varten. Turvallinen ja varmatoiminen. Uskallanko tämän kommentin jälkeen rinnastaa... ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:51

Kun rupee rutisemaan ja tiivisteet alkaa falskaa, niin auto lähtee vaihtoon mutta akkaa yrittää ymmärtää, eli ei mene ihan saman nuotin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:17

Jaa a,voihan se joissakin tapauksis olla oikein,kun taas joissakin ei....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:31

Kuin kulkuneuvoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 02:21

molempia samoin,en ole nähnyt sitten joulun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 04:56

Meillä se pitää paikkansa molemmat yhtä huonosti hoideltu, ei sitä vanhaa enää niin paljon jaksa mutta jos uusi olisi niin varmaan olisi kokoajan kimpussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 08:17

Ei pidä paikkaa ,mulla auton käsittely vähän rajua,ja vaihdan sitä välillä,Vaimoa en ole vaihtanut kertaakaan.yhdessä yli kolmekymmentä vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 08:24

Kyllä tuossa pihassa näkee jos jonkinlaista autonkiillottajaa, ja rouvat kulkee suu mutrussa. Onkahan siinä sanonnassa sittenkin perää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 08:54

Hyvin pitää autoansa pesee ja puunaa. Paitsi vähempi nyt kun on vielä nämä kuraiset kelit. Joskus tuntuu että olis auto tärkeämpi mitä minä. Mutta voi olla että minä luulen niin. ainakin toi meidän naapurin mies on tarkka autonsa kanssa sitä pitää puunata ja pestä melkein jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:53

Hoitaa autonsa hyvin,mutta itse olen ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:37

kyllä isäntä autot hoitaa kaikin puolin , mutta huutelee siinä samassa, että tule nyt sinäkin ulos höpöttää...oiskos tuo sitten sitä tasa-arvoa..et huomio myös minutkin...vaiko vain höpinä seuraa haluaa..no .ei tarvitse ainakaan autoille olla mustasukkainen tämän eukon...heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:34

No kun ajelee uudella ei tarvii ropata, se on vaan työkalu. Mulla on vähän tämmönen etelä-eurooppalainen ajatus noista autoista...no kaikkihan tietää minkä näkösiä ne siellä on.

...siksiköhän se entinen lähti, ei kait ,-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:56

Voi kun mies kohtelisi naistaan kuin autoaan ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:53

Onneksi auto on ukolle vain kulkuväline,johon on pakolliset hommat tehtävä (viime tipassa).
Vaimo täytyy kohdella paremmin,jos vieressä meinaa maata.