Mitä mieltä olette Oscar Schindleristä? www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

Lisätty: 06.04.2009 - 21:04

Mitä mieltä olette juutalaisista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 10:04

Hän oli oikea hyväntekijä.

Kysyjän kommentti

Schindler toimi täysin pyyteettömästi. Sellaista ei usein tapahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 20:44

Teki hienoa työtä pelastaessa paljon ihmisiä kaasukammiolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 20:44

ilmeisimmin hieno tyyppi ollut.peukkuja sille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:52

näköjään hyvä äijä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:54

Hieno mies
Muistan aina leffassa(vuotta en muista,kyseessä Schindlerin lista)kun soi jollain kännykkä!!!kesken tosi dramaattisen hetken ja se joku selitti kuinka sen sukat on piirongin oikean puoleisessa laatikossa(ei nyt ihan noita sanoja,mutta samaa teemaa puheet) :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:55

Kerrotaan hänen olleen juutalaisten puolustaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:23

Osoitti kyllä rohkeutta, lukumäärällisesti pelastettujen juutalaisten osuus menetetyistä ei ollut suuri. Ilmiönä mainittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:24

Hieno mies toisiaan.

Juutalaisista ajattelen, että on ihme tämän kansan olemassaolo. Se on selviytynyt omalaatuisine piirteineen vuosituhansia. Ja kuitenkin tämä kansa on ristiriitoja aiheuttava murheenkryyni, Uudenmaan kokoinen pläntti valtioiden joukossa.

Schindlerin lista on vaikuttava elokuva. Sydän vereslihalla katsoin sen. Elokuvan teemamusiikki on .... en löydä sanoja...satuttava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:40

Joo sopi hänen bisnekseensä, ehkä myös muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:19

rohkea ukko.. olisipa ollut enemmän hänen kaltaisiaan..