Oletko onnellinen?

Lisätty: 06.04.2009 - 20:25

Mukava nähdä, että Napsulaiset ovat suhteellisen onnellisia. =)

Avainsanat: onni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 18:49

Onnellinen olen, rakkaimpanieni keralla kun saan olla.

Kysyjän kommentti

On onni osta nauttia niistä pienistä asioista mitä sinulla on, mutta onni voi löytyä myös isoista asioista, kuten siitä, että sinulla on rakkaimpia. Se on iso asia ja sen avulla on paljon helpompi unohtaa paljon sellaista, mitä sinulla ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 18:22

no joo ihan. sitten olen maailman onnellisin ku rahahuolet on hoidettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 18:22

suht onnellinen juu. Mitä nyt välillä toki tulee niitä todella surkeita päiviä mutta keskimäärin olen hyvin onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 18:24

Olen minä parempiakin päiviä elänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:25

Kyllä, olen onnellinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:25

Asteikolla 5-10,asettuu tänäpäivänä 8,mutta vaihtelee kausiluonteisesti ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:26

Mikä etten olisi, vaan saapi sitä tulla lisääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:28

Kyllä minä olen onnellinen, itse olen elämäni pedannut, ja jos on vähään tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:31

Maailmantilanteeseen nähden kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:32

Minulla on kyllä niin hyvä sielunrikkaus että voin sanoa että olen onnellinen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 18:35

Olen onnellinen, yli viisi vuotta jatkunut velkajärjestelyssä oleminen loppuu 03122009.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:03

tänään olen, ja sitten vielä onnellisempi jos huomennakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:35

Juuri tällä hetkellä kyllä mutta heti kun pitää ajatella huomista niin se vähän hiipuu. Epävarma tulevaisuus hiukan himmentää kultaista onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:49

Onni/onnellisuus on mielestäni niin suhteellinen käsitys/käsite ite kullakin ja riippuen elämänvaiheesta ite kelläkin, tänään voin olla onnellinen terveydestä huomenna onneton rahatilanteesta tai, että lapsilleni tapahtuu jotakin pahaa (näitäkin kokenut). Voisin olla onnellisempikin, luulen näin.... myös onnettomampikin; enemmän rakkautta (mitä se sitten onkin, huomionosoituksia, tms.), aikaa mahdollisiin harrastuksiin, soutelua järvellä, 'onkittamista', mukavaa jutustelua, yhdessäoloa ilman mitään 'rasitteita', elämästä nauttimista, se elämä kun on niin rajallinen ihmisellä, ettei voi sanoa, et no huomenna/myöhemmin sitten, kun ei kukaan tiedä tuleeko sitä huomista.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 19:51

Kyllä, olen onnellinen. Onnellisempikin voisin olla, mutta siihen vaadittaisiin rahaa jota ei ole. Aina sanotaan, että raha ei tee onnelliseksi, mutta kyllä se tekisi, kun sillä pystyisi vaikuttamaan elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:03

no en mä kauheen onnellinen tällä hetkellä ole.. tai toisaalta oon, ku saan kohta uuuden puhelimen ja pääsen pariisiin.. mutta toisaalta ei tunnu kauheen onnelliselta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:14

Kyllä pitää olla tyytyväinen ja onnellinen, että on elämä näinkin mukavassa uomassa ja saa elää täällä lämmössä talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:14

Juu kyllä olen ja on syytäkin olla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:26

Olen onnellinen... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:27

olen, pieniä takapakkejahan aina sattuu mutta olen myös selviytyjä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:39

Jonkin verran... kesällä toivottavasti hieman enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:40

Nuttu nurin, onni oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:16

Olen onnellinen ja se tuntuu joitakin kovasti harmittavan. Aina kun ei jaksa valittaa ja rutista saati kuunnella toisten turhaa rutinaa. Olen terve, ihmissuhteet kunnossa ja leipääkin löytyy pöydästä, joten mitäpä tässä vinkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:36

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:48

vähästä onnellisena olen melkein jatkuvasti onnellinen .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:01

En tiiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:30

määrittelykysymys, mutta eipähän pistä valittamaankaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:46

Tällä hetkellä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:01

Kyllä olen onnelinen kun saatiin asuntolaina maksettua jota kesti yli 20 vuotta. ja avioliitossa menee hyvin. vaikka vai toisella nyt töitä säästetään missä voidaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:25

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:06

Suurimman osan ajasta,vaikka kyllä välillä sapettaakin ja hyvä niin,että taas tietää olevansa onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:48

Melkein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:49

Olen ihan onnellinen,kun on terveyttä vielä tässä iässä. Jaksaa avustaa avun tarvitsijoita esim. vanhuksia...jotka on avun tarpeessa..