Miten italiassa maanjäristys alueelta tiedetää että 30 on kuollut ja 30 on kateissa ?Pelkään että 300 on kuollut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 12:05

Italia on sen verran kehittynyt valtio, että tieto on jokseenkin luotettavaa. Joissain kehitysmaissa ensimmäisen luvun saa valitettavasti kertoa usein kymmenellä, jopa sadalla.
Toivottavasti ei tule jälkijäristyksiä.

Lisätty: 07.04.2009 - 18:38

Pelkosi ei sittenkään ollut aivan turha, sillä luku on tähän mennessä jo lähes kymmenkertaistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 11:59

30 kuollutta ihmistä on löydetty.. miksi niin pelkäät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:05

Onhan Italiassakin ihmiset rekisterissä, jotta tiedetään ketä siellä asuu ja ketkä siellä majailevat toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:23

Oli miten oli, luonnonkatastrofit ovat kuitenkin sellaisia, mille ei ihminen mahda mitään (vrt. esin juutalaisten joukkoteurastus IIMS). Varmasti jokainen avustustaho tekee parhaansa, että lisää uhreja ei tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 14:08

Ei millään voi tietää tarkkoja lukuja, ellei sitten ole niin paikallinen että juuri 60 ihmisen alueelle syntyi vauriot. Muistakaamme vain Thaimaatin. Eihän niitä ensimmäisessä ilmoituksessa ollut kuin muutama sata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:22

Ikävää, mutta luku tarkentuu ylöspäin ,viitisenkymmentä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 14:28

Yleensä kuolleiden lukumäärä nousee aina arvioidusta määrästä, niin ikävää kuin se onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 17:58

Italian maanjäristyksessä kuolleiden määrä on noussut jo lähes sataan, kertoo Italian uutistoimisto Ansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:17

täl hetkel 60 kuollut.... ainakin..