ketkä kaksi tyttöä laulavat "lonkero salsaa lonkero salsaa" lasten loulu kyseessä mikä on laulun nimi ja kuka sen esittää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 09:43

Epäilisin tällaista; Mimmi ja Pena. Laululaukku cd:ltä.

Lisätty: 06.04.2009 - 09:44

Unohdin esittäjät: Mari Kätkä ja Pasi Piispanen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 01:34

En oo ikinä kuullu moisesta laulusta!Mikä sen oikee nimi on,sillä tolla nimellä ei löytyny tietoa.

Lisätty: 06.04.2009 - 02:22

Ole hyvä vaan vaikken voinu auttaa visaisessa kysymyksessä. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 01:40

Hih! Minäkin etsin tuloksetta..mikähän lonkero se on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 02:04

kappaleen oikee nimeä enkä esittäjiä tiedä satuin kuulemaan tämän lurituksen juuri lastenmessuilla eikä sitten selvinny kuka ja mitä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 02:19

taisin löytää lisä infoa ainakin esittäjät mutta kappaleista en niin tiedä kiitos kumminkin avusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:23

Mari Kätkä ja Pasi Piispanen esittävät ko.laulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:33

mekko ja hame

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 14:32

Mimmi ja Pena -laulu löytyy uudelta Laululaukku-lastenlevyltä (julkaistu Lapsi-messuilla), joka on Laulau Oy:n ja YLEn yhteistuotanto. Sanat Kati Uusi-Rauva ja sävellys Minna Lappalainen. Mainio salsa, jossa Mimmi-mustekala ja Pentti-pallokala pelaavat palloa. Pasi Piispanen esittää. Taustaorkesterissa mm. Lenni-Kalle Taipale, Harri Rantanen, Mongo Aaltonen, Sami Kuoppamäki, Matti Lappalainen ja Heikki Pohto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 14:37

Ja vielä: Olen törmännyt Laululaukku-levyyn ainakin Stockmannilla. Itse ostin webistä www.laululaukku.fi. Muissakin nettilevykaupoissa näyttää olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 20:57

Lonkerosalsaa laulettiin ensimmäisen kerran kevään 2009 Lapsimessuilla Helsingin messukeskuksessa Jamkids Musiikkiseikkailuklubin jamipajoissa. Pajoissa soitti kolmen päivän aikana n. 1000 lasta, joten Lonkerosalsan oppi aika moni!

Lonkerosalsa kertoo Masa mustekalasta ja kertosäkeessä lauletaan: Lonkerosalsaa, lonkerosalsaa, lonkerosalsaa tanssitaan!

Kappaleen on säveltänyt Kati Nieminen, sanat: Senni Eskelinen, Laura Kiviranta ja Kati Nieminen.

Lonkerosalsaa ei olla vielä levytetty, mutta Lonkerosalsasta kuullaan varmasti vielä!

www.jamkids.fi TULE MUKAAN MUSIIKKISEIKKAILUUN!