Onko kukaan koeillut Dermatix nimistä arpien hoitoon tarkoitettua voidetta? Toimiiko? Mistä kannattaa ostaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 07:01

suomalainen plastikkirunki määräsi tätä,,2 viikkoa operaatio jälkeen,,thaimaassa piti laittaa vielä hänen määrämsä teippi siihen päälle suojasi aurinkolta
lopputulos ei jäänyt näkyviä arpia

Lisätty: 06.04.2009 - 07:02

suomesta ostin molemmat apteekista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 21:19

Oheisen linkin avulla saatat päästä selvitystyössäsi eteenpäin.

fi.dermatix.net/healthcare-p...ct-summary

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 22:18

En ole kokeillut, vastaan osaan kysymystäsi: pyydä joko lääkäriltäsi resepti, tai suoraan apteekista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 01:16

En ole kokeillu,mutta kaipa apteekista saa sitä tai pyydä lääkäriltä resepti sen hankintaan,jos on reseptilääke.Kai lääkäriltä voi kysyä sen tehokkuudesta tai apteekin myyjiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:33

Voidetta on kehuttu tehokkaaksi.
www.duodecum.fi