miten saa helpoiten six packki vatsan takaisin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 12:32

Miksi sä sen haluat takaisin?Heti olis löytynyt poistamiseen toimiva resepti.No comments.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 12:34

Pitäisiköhän käyttää samaa konstia millä se kadonnutkin tuli silloin aikoinaan. Jos meinaat että sellainen on fiksua ja fiksunnäköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:41

Kadonneen aarteen metsästyskö on kysymyksessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:46

Tulevaisuus antaa mahdollisuuden, hyödynnä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:59

Tietetään, tietetään....., ja mietin eilen metsällä ollessa koko päivän että miten mun maksa ja haima voi toimia ......enää? ja....Jos itikka lentäisi talosi sisään, auttaisitko sen mahollisesti ystävällisesti takaisin ulos? ....

Lähteet:
Ryynäsen Topin korpiarkistosta löytyy kaikki tieto.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:03

Helppo homma, ostarin kautta hommiin niin aikaakaan kun voi kauhistus ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:07

mm mihin sä sen hävitit? ;D liiku paljon, tee intervalleja, tee vatsalihkasia.. treenaa myös tietenkin muitakin lihaksia.. syö terveellisesti ja kuluta enemmän ku syöt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:13

Se kehonrakennuksen osa-alue joka onnistuu lähes jokaiselta, six-pack päivässä ja pian sinulla on jotai mikä riitää housunkauluksenkin yli ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:50

Sumopainijoilla on tähän useita toimivia ratkaisuja.
Yksi on juuri tuo oluella läträäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:10

Helppo juttu ota päivittäin 2 mäyräkoiraa, eiköhän se siitä sixitkin voittaa. Jos tämä ohje ei riitä, ota yhteys molla molla asiakysymyksiin.

Lähteet:
Molla molla molla on Pärnäsen korjaamolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 16:00

Myyvät niitä silikonisixpackejä ainakin amerikassa. Luulisi olevan helpompi tapa kuin kuukausien/vuosien treenaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:37

Osta kaupasta ja tempase paidan alle...

Tai tee 200 vatsalihasliikettä päivässä nyt aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:23

treeniä treeniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 17:31

pitää tehä vattalihasliikkeitä ja nostella puntteja ja syyä kaurapuuroo. niin mun sixpackin omaava veli tekee. :)