Onko Suomen suosituin radiokanava "www.radiorex.fi

Tänään lauantaina 4.3.09. klo-16-18 lauantaitanssit, juontajana Jenni Puhakka. Kannattaa kuunnella.

Lisätty: 04.04.2009 - 16:05

Ei pidä uskoa tilastoja, pitää ensin kuunnella, sit vasta tietää.

Lisätty: 04.04.2009 - 16:12

Ja varmasti on paras älkääkä vängätgö.

Lisätty: 04.04.2009 - 16:32

Kannattaa olla ajan tasolla, onhan teillä tietokone, sieltä se kuuluu vaikka Kiinassa.

Lisätty: 04.04.2009 - 16:35

Suomi on pitkä maa, on toisenlaisiakin ajatuksia kuin kehä III-sisällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 16:02

RADIO SUOMI on suosituin kanava.
(en ole mainonnan uhri tässä tapauksessa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 16:01

Ei taida radiorex mahtua oikein alkupäähänkään ....

suomi.fm/radiokanavat/suosituimmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 16:09

Ei varmaankaan ole. Radio Suomea minäkin ehdottaisin suosituimmaksi. Enkä tiedä löytyiskö edes tuollaista kanavaa täällä, jos se on paikalliskanava, ja lähettää silloin, kuin muualla tulee omia paikallisohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:24

en ole kuullutkaan koko kanavasta,,radio suomi on minun 1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:30

Kyllä toi rex on sellainen itärajan kyläradio, että turha sitä on maan parhaaksi kehua, hyvä jos edes kotikulmillaan ....

Lisätty: 04.04.2009 - 16:44

pitkä on ja leveyttäkin paljon enemmän kuin rexillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:42

Eihän se ole, mutta jokainen omansa valitkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:44

Eka kertaa kuulin tästä radiokanavasta, mutta hyvä vinkki, nyt en ehtiny kuunteleen, kun tään vasta luin, mut kokeilen toki, ite oon kuunnellu, tuo iskelmäradioo, töis ja kotona, mut välil seki kyllästyttää, kun samoja kappaleita monta kertaa päivä...noohh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:10

Olen kuunnellut näitä eri radioasemia aiemmin ja huomannut kuinka musiikkimaku vaihtelee maakunnittain. Voitte pitää siellä itäisessä Suomessa radiokanavastanne, mutta ei se suosituin ole.

Ollakseen valtakunnallisesti suosittu radiokanava tarvitsisi rutosti rahaa käytettäväkseen. Minä en välitä kuunnella demonauhoja ja paikallisia tanssimuusikkoja.

Oma radiokanava on kulttuuriteko ja sitä arvostan. Kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:14

Monia kanavia kuuntelen, Novaa, Iskelmäradiota, Järvisuomen radioo ja muutamia muitakin. Tuo Rex ei taaskaan kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:16

en oo ikinä kuullutkaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 17:22

ssatu! Eihän sitä voi kuulla jos ei kuuntele, mutta kuuntele.

Lähteet:
kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:46

Se vähä,mitä kuuntelen radiota on Radio Majakka.Ei kehuttava,mutta menettelee.Parhaista en tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:00

Ei ole minun mielestäni,kuuntelen radio suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:22

Ei nyt voittanut radio aaltoa mutta mielenkiintoinen uutuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:37

Taitaapi Radio Nova olla se suosituin. Rex on aika tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 00:53

Rex tuntematon,enkä tiedä kuuluuko täälläpäin....Luulisin ,et radio Suomi suosituin.Iskelmästä enluovu! :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:37

Ikinä kuullutkaan radiorexisttä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:33

ei taida olla. en usko. mokomasta kuullutkaan