Onko tämä herättänyt keskustelua aamukahvipöydässänne? yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...yi_ruuasta

mitä ajatuksia herättää sinussa?

Lisätty: 04.04.2009 - 21:53

ja lisää näköjään löytyy www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa..../04/852082

Avainsanat: lasinsirut ruoissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 10:54

ei ole, mutta olisi se kamalaa jos ruuasta, jota syö, löytyisi lasinsiruja.. tälläistä ei saisi tapahtua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 11:04

ei ole asiasta keskusteltu,ei ole ajan kohtainen meillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:20

Olen ihmetellyt,miten niitä lasinsiruja voi olla mitä erillaisimmissa ruoissa.Kyllä ollaan keskusteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:24

Joku hulluhan niitä sinne laittaa, tuskin itsestään menee niinkin erilaisiin ruokiin.
Lastenruuan kanssa pitää kohta olla tarkkana, voisi olla kohtalokasta jos pieni lapsi saisi suuhunsa lasinsiruja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 11:37

Jos se on sabotaasia, niin joltakin/joiltakin puuttuu jotain ja pahasti aivokopasta. Ei taatusti ole ajatellut loppuun asti tekojensa seurauksia. Vahingolle taas ei voi mitään, mutta silti kamala tilanne. Varsinkin jos niitä on joutunut vauvanruokapurkkeihin. Eihän kenenkään ihmisen ruokavalioon kuulu lasinsirut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 11:38

Omituinen tapaus kaiken kaikkiaan. Joku tekee tuota tahallaan. Ei muuten voisi olla niin erilaisissa ruoissa niitä lasin siruja. Käsittämätöntä !! : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 12:18

Uusi ruokalaji; Lasimestarin kana?
Joukko terroristeja asialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 12:47

Kyllä on keskusteltu ja ihmetelty. Lasten ruokien suhteen saa olla tosi varovainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 13:09

Aamulehden ja aamu-uutisten kertomaa:
www.aamulehti.fi/uutiset/kot...8682.shtml

Läheltä liippaa, Lapua Seinäjoen naapurikunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:54

EI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:20

Kyllä siitä aiheesta ollaan puhuttu ja mietitty,et kuka tollasta tekee ja miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 02:09

tultiin siihen tulokseen että kiihkouskovaiset muslimit tekee näitä terroristi iskuja. "vääräuskoisten" ruuat myrkytetään lasinsiruilla ne ruotstin lasikanat oli todennäköisesti tarkoitettu jauhettavaksi esim. nugetteihin. ne on todennäköisesti jo vuosia lisännyt lasia ruokiimme ja me vaan ihmetellään että miksi kaikilla esiintyy nykyään verenpainetauteja sun muita oireita mitä ei ennenvanhaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:26

kyllä se meidän perheestä ainakin niin ihmeeliseltä tuntu että ruuvissakin alkaa olla lasin palasia . et miten ihmessä ne on sinne joutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:31

onhan se