Mihin aika on mennyt... ( olen kadottanut laskelman johon joku oli laskenut mitä kaikkea ja kuinka monta kertaa on tehty kun on 50

Tarvitsen tuon tiedon tänään serkkuni syntymäpäivälle, jotta voin muistuttaa mitä kaikkea mahtuu 50 vuoteen; kiitos jos löydät

Avainsanat: rakastelu nukkuminen aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 15:37

koti.mbnet.fi/anyara/ages2.htm

Tämä ei ole se mitä haet, mutta käyttökelpoista jossain toisessa tilanteessa

Lisätty: 04.04.2009 - 17:14

www.avaruusmies.com/jokes/fi...h/365.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 11:26

Syntymäpäivät tietenkin,ripppikoulu,armeija(jos on mieshenkilö),avioliitto,lapset ja lapsenlapset.50:een vuoteen mahtuu yli puolen elämän kirjo.Käytä mielikuvitustasi,niin saat tehtyä vaikka muistojen kortin.Voit käyttää esim.vanhoja valokuvia kortissasi.Jos sinulla on tulostin,niin voit koota kaikki kuvat yksiin kansiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 11:29

Kuka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään. Vain tulevaisuus on täkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 13:12

Voi harmi ettei kukaan tiennyt. Itsekin etsin sitä mutten vaan löytänyt. Olisi varmaan ollut mielenkiintoinen laskelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:56

Tilastojen tekemiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 00:54

Hait tuota vähän liian myöhään...
Tiimarissa on ainakin ollut sellainen kortti jossa on lueteltu pitkä rimpsu mitä kaikkea on keritty tekemään; tais olla jopa toilettikäynnitkin.