Mitä teette heti herättyänne?

Lisätty: 04.04.2009 - 09:07

Itse makoilen hetken sängyssä, juon kahvia. Keitän sen ekaks jos mies ei ole jo keittäny.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 08:41

KAHVIA, KIITOS!! Muuten ei päivä ala.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 08:45

Kahvia keitän ekaksi,sitten vasta syön puuron,siitä päivä sitten alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:50

Kahvia keitän ensiksi ja sitä kun odottelen niin kissoille annan ruokaa, kiehnaavat jaloissa sen oloisina että eivät ole ikinä ruokaa saaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:51

Ensimmäisenä keitän kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:53

avaan läppärin kannen ja katon jos joku on sanonut mulle jotain mesessä, sit tsekkaan napsun ja facebookin.. sit lähden vessaan ja syömään tai lenkille ennen syömistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:58

Kyllä se on vessassa käynti ihan ekana. Sitten kahvit porisemaan. Ennen kahvin juomista otan monikuitu-tapletin. Lehden haku postilaatikosta,..voi selailla lehteä kahvin juonin yhteydessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:32

Kelaan mielessäni, mikä päivä tänään on....mitä kuuluu päivän ohjelmaan...sitten kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:39

Venyttelen sängyssä ja katson ulos millainen ilma. Sitten kohti kahvinkeitintä ja siksi aikaa suihkuun. Kahvikuppi kädessä parvekkeelle tupakalle. Sitten voi päivä alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:46

Vaatteet päälle suit sait ja koiran kanssa ulos. Sitten vasta kahvinkeittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 10:14

Ensin veskiin, sitten kahvi tippumaan, kissalle ruokaa ja voileipien tekoon. Sitten alkaa nauttiminen antimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:26

Ensteks pesen unet silmistä pois ym.rituaaleja,sitten pannullinen kahvia tippumaan,hesari laatikosta ja voileipien valmistuksen kimppuun ja sitten nautintoa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:29

Suihkuun ihan ensimmäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:44

kahvi porisemaan (yleensä kyllä isäntä keittää) sitten vessaan pisulle ja pesulle, kahvikupposesta hörpyt ja tupakille sitten lukasemaan päivän lehti siinä samalla heräillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 11:02

Heti herättyäni katson kelloa. Jos se näyttää armeliaita lukemia, niin porhallan alakerran olohuoneen kautta ruokailuhuoneeseen josta pääseekin keittiöön kahvinkeittimen luo. Napsautan sen päälle ja jatkan suorinta reittiä vessaan. Sieltä samaa reittiä takaisin, kaadan kupposen kahvia ja olohuoneen sohvalle nautiskelemaan keitoksestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:37

Laitan kahvin tulemaan ja sitä odotellessa polttelen tupakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 12:05

ensimäisenä vessaan tyhjennys harjoituksiin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:01

Avaan silmäluomet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:15

Vessaan käy tie heti herättyäni ja sitten kahvin keittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:27

Ekaks jalkopäis silmät pyöreenä pällistelevälle kisulle rapsutukset ja silitykset,sit vessaa,aamu savuille,karvakuonolle murkinaa ja sit termarista kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 01:11

Ilman kahvia aamu ei ala!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:34

makoilen sängyssä, menen kahville

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 01:23

Lähden keittelemään kahvetta ja poltan aamu tupakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:51

Syön puuroo ja otan aamun vitamiinit. (unohtui muuten tänään, hitto vie.)