Jos lähdemme Deturin järjestämälle matkalle, onko hotellimme täynnä saksalaisia ym. vai onko siellä myös muita suomalaisia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 23:52

En ole huomannut saksalaisia ollenkaan Deturin matkoilla. Kyllä siellä suomalaisia varmaan on, jos heitä kaipaat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 23:53

Selvä, minkä maalainen matkan järjestäjä Detur muuten on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 01:55

Kyllä siellä voi olla saksalaisiakin,mut suurimmaks osaks suomalaisia ja venäjäläisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 10:02

Jos koet ulkomaalaiset ongelmaksi matkoilla, niin suosittelen pysymään Sumessa. Ulkomailla, kun pahus sentään, on pääasiassa niitä ulkomaalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 10:25

Eiköhän Deturilla ole niitä huoneita ihan kansainvälisissä hotelleissa joten kansalaisuuksia löytyy ihan varmasti muitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:07

Löytyy useita kansallisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 10:21

On erittäin vaikeaa löytää paikkaa ( vaikka usein haluaisi) jossa ei ole ainoatakaan suomalaista.
Niitä tuppaa olemaan niin saharassa kuin siperiassakin.