Yritetään toukokuussa äkkilähtöä Turkkiin. Mitä tarkoittaa määrittelemätön hotelli? Kai siinä joku tasoraja on... vai?

Avainsanat: turkki määrittelemätön hotelli äkkilähtö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 23:22

eikö se periaatteessa voi olla ihan mikä vaan hotelli.. eli ehkä kannattais ottaa sellanen missä tiedätte etukäteen millanen hotelli

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 23:25

Periaatteessa mikä vaan sellainen hotelli jolle paikalliset viranomaiset ovat antaneet luvan toimia majoitusliikkeenä.

Useimmiten kyllä joku niistä hotelleita jotka löytyvät kyseisen matkatoimiston esitteestä.

(voi muuten olla huippuhienokin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 23:29

Joo o, tarjolla olis kyl näitä määrittelemättömiä hotelleja aika paljon, mukavaan hintaan. Ja siinähä voi käydä myös hyvä tuuri, että pääsee johonkin 4-5 tähden hotelliin? Kun määritellyt hotellit pakkaavat olemaan hinnaltaan aika kalliita. Meillä ajatus on se, että toukokuussa mennään mihin päästään, ja halvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 00:11

Mitä virkaa hotellin tasolla, siellähän (kai) vain uinutaan; revittely sattunee ja tapahtunee muualla, paitsi tietenkin jos olet paikkarajoittunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 00:19

Se voi olla mikä tahansa majoitus 1-5 tähden hotelleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 00:28

Oletan, että olette varsin nuoria ja seikkailunhaluisia, eikä majoituksen taso ole kriteereistä ensimmäisenä? Tarkistakaa kuitenkin, että jos haluatte esim. Alanyaan, (suosittelen) että matka on Alanyaan, eikä vain Turkkiin.
Viiden tähden hotelliin tuskin pääsette, mutta esim. juuri Alanyassa kaikki hotellit ovat kävelymatkan päässä rannalta, (nuoria kun olette) niin teinä uskaltaisin ottaa riskin. Tasorajaa noissa matkoissa ei kyllä luvata, mutta yösija kuitenkin. (Oletan, että kun bailaamisen päälle saavutte hotelliin, nukutte alle viiden minuutin?) Jos teillä on malttia ja mahdollisuus lähetä alle viikon varoisajalla, niin usein saatte määritellynkin hotellin alle kolmensadan. Esim. Aurinkomatkojen Isabella on varsin kelpo hotelli. Minä/me maksoimme siitä juuri 290€.
Oletan, että ette ole matkustaneet vielä kovin paljon, joten kannattaa kysellä vaikka täällä miten turvaatte kukkaronne. Missään ei tarvitse mitään karate-taitoja, mutta tinkiminen ja itse maksutapahtuma saattaa vaatia tarkkaavaisuutta. Rohkeasti vain matkaan! Matkailu avartaa, ettekä ikinä tule harmittelemaan siihen "tuhlaamianne" rahoja! Hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 02:15

Hotelli tosiaan voi olla ihan mikä tahansa,tosin oon muitten kans samaa mieltä ettei hotellissa tehdä muutakuin käydä nukkumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 03:26

Näinpä. Hotelli voi olla mikä tahansa matkatoimiston hotelleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:07

Tietää vasta perillä minne hotelliin joutuu. Hyvällä tuurilla voi saada loistohotellin. Huonolla tuurilla voi jouta vaihtamaan hotellia loman aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:10

Huoneessa ei välttämättä asu muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 19:47

Kai se hotelli on silti sellainen, että on oma huone eikä esimerkiksi mikään joukkomajoitus kymmenen muun kanssa?:D