Mitä aiotte tehdä viikonloppuna?

Avainsanat: harrastukset liikunta tanssi ravintolat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 18:24

"Koti kuntoon" viikonloppu ja siinähän sitä hommaa piisaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 18:25

Tänään salille vielä. Huomenna siivouspäivä ja kauppaan viikon ostokset tekemään. Illalla saunaan. Sunnuntaina, ööö.. en tiedä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:26

Ei tanssia muuta kuin kotona 85cm pitkän partnerin kanssa.
Kääpiön kanssa ulkoilua ja jos nyt ei lunta sada ens yönä niin ehkä pieni pyörälenkkikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:27

Työssä koko viikonlopun. Seuraavat vapaat alkavat vasta pääsiäislauantaina. Työpäivien jälkeen lenkkeilyä ja lepoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:31

Tänään on siivottu,pesty jääviileä kaappikin.Huomenna kauppaan ja lauantai on saunapäiväkin,en nyt tiedä muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:31

huomen aineki käydään vesijärven autossa katsomassa halavatun pappaa, jarppaa. sit kaikki muu onkin viel avointa...riippuu ilmoista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:34

Mies tekee vähän remppaa täällä kotona, aion olla työnjohtajana, en voi tarkemmin kertoa, joskus mieheni tsekkaa mitä täällä napsussa on meneillään ja hän tietää minun nimimerkkini, itse on vain nim. kirjautuneena. heh heh, jos tietäisi jo tänään mitä joutuu huomenna kotona tekemään, niin joku raaja olisi varmasti kipeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:38

Rouvan kanssa yhdessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 18:45

Tulipa mukavat muistot mieleen. Viehän Ryppy terkkuja entiseltä likalta kun käyt siellä Myyntimiehenkadulla huomenna. Noiden muistojen siivittämänä taidan ottaa huomenna vaatehuoneen käsittelyyn ja laitta pieniksi käyneet vaatteen vagumipussiin odottelemaan hoikistumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:04

parannellla itseä ja miestä kotona, pyysin kavereit käymään, jos maistais vähä viiniä ja pelais kaikkia lautapelejä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:12

Herran kanssa yhdessä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:17

Pitäähän sitä mennä virpomaan ja huomenna ehkä siivotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 19:19

Vaimon kanssa lauantaina Kalamarkkinoille ja sunnuntaina klapihommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:33

Huommenna menen sen takan varaamaa,toimitusaika 3-4 viikkoa..Pitää vähän myös siivota..
Sunnuntaina kuntosali ja uintipäivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:44

Taitaa olla viikko siivous ja sitten Formulat pitää katsella ja aurinkoakin on otettava jossakin välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:47

Lauantaina teatteriin ja sunnuntaina kyläilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:52

Tänään olin uimassa,huomenna ja sunnuntaina meen kattoo salibandyotteluita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:22

Tänään salilla illansuussa rehkimässä ja hikoilemassa,sitten suihkuun ym.rituaaleja.Pitääs vielä tehdä tänään valmistelut creme bruleen(huomisen jälkkäri) kanssa.Huomenna silmäsiivousta,ruuan hankintaa ja illalla ystävien kanssa herkkuruokien valmistusta ja tietty niiden syömistä hyvien viinien kera ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:22

huomenna on reissupäivä ja sunnuntai.. aika näyttää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:46

tulin just iskän luokse viettämään viikonloppua.. chillailen vaan ja pelataan korttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:33

Lähteä espanjaam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 23:23

Kauppareissu, pientä paikkojen järjestelemistä. Ei mitään suunnitelmia sen kummemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 04:10

Lepään ja teen pakolliset koulutehtävät toivottavasti loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 05:00

aamuisin sukellus kalastusta iltapäivisin formuloita,,ilta vapaata ilottelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:40

lepään,nukun,lepään,nukun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:21

Voisihan sitä viihteellä pyörähtääkkin. Saas nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:53

Bändejä kattomaan!