Onko teillä kokemusta silikooni kakkuvuoista?Olin eilen kaupoilla ja katselin sellaista,en vielä ostanut,ois maksanut,14,00 euroa.

Avainsanat: silikoni kakkuvuoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 18:21

Minulla on silikooni kakkuvuoka,ja tosi tyytyväinen. Kakkuvuan laitana aina ensin ritilänpäälle,ja sitte vasta täytän kakkutaikinalla. Vuoka on niin vetelä että hankala,nostaa uuniin.(ritilän avulla onnistuu hyvin). Ei tartu kakku vuokaan kiinne....

Kysyjän kommentti

Kiitos Liisukka vinkistä silikonivuoan käsittelyssä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 17:45

Sellaisia muffinssikippoja löytyy. Ne on ainakin ihan toimivia.
Ei tartu kiinni ja saa muutenkin painamalla helposti pois sen muffiinin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:01

hyväksi kehui äitimuori, ei kuulemma mikään tartu kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:02

Toin juuri Turkista Italialaisen muffinivuoan ja hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:18

Miekii olen vaan kattellut tähän saakka, mutta taidanpa ostaa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:22

Toimii hyvin , erityisesti suklaakakku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:25

Kyllä toimii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:26

JEP JEP. Irtoo hyvin vuoasta , mutta tosi letkeä kun uuniin laitat, tai otat pois , muffinsit voi olla pitkin lattiaa, kokeilun haluinen kun olen , laitan lihapulla tai Linströmin pihvi taikinan tähän silikooni vuokaan , ns. formu malliin ja kypsennän siinä ne, ja taas on ruualle uusi nimi : laiskan vaimon tekeleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:10

silikoonivuoat on iha törkeen hyviä =) ai laik it! niihin kandee panostaa jos haluaa hyvää jälkeä näkyviin leivonnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:31

Ei ole kakkuvuoista kokemuksia, mutta silikoniset jääpala-astiat ovat kätevät, kun niistä saa jääpalat helposti irti. Tosin ne ovat niin lötköt, että ne on helpompi täyttää, kun pitää astiat pakastimessa ja kaataa veden päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 20:05

Minulla ja lähes kaikilla tutuillani kenellä silikonivuoka on niin on muutaman kerran jälkeen pistänyt kaapin kätköihin ku ei toimi laisinkaan. Lötkö ja epämukava käsitellä ja ei todellakaan tarttumaton pinta. Normi tefloni on aina varmempi eikä tarvitse voidella.