Tää on tosi hyvä kattokaa eikö ookki? www.youtube.com/watch?v=9ClP...re=related Musta ainakin. Mut älkää sanoko..

Mua raukaks pliis.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 17:26

Joo en sano tietysti. Toi ei oikeestaan ollu kyllä sori mitenkään kivakaan mutta sanoisin 7+/10 Siitä kun oli hienot mitallit tolla miehellä tossa alussa joku sotamies.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 17:36

Minusta olisi kiva tietää miksi tämä on hyvä mielestäsi.

Minussa tämä nostatti ikävästi mielikuvia sellaisesta, mitä ei saisi enää koskaan tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:05

Höh! Mitä hyvää on risaisissa muovinukeissa? Asiattomin täällä pitkän urani aikana näkemäni juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:13

mielipidettä saa toki kysyä, mutta empä usko että nää oikeesti kuuluu edes tänne sivustolle.
ompa sinulla outo maku hyvän suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:22

Eipä ole mun juttu, sairaitten touhuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:38

Ihminen on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:06

ja mitäs hienoa tässä olin, sairasta mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:55

Näyttää ihan sellaselta ihmiseltä jolla on vanhenemis sairaus (nimeä en muista) joka vanhentaa ihmistä ja ne kuolee nuorena.En kyl tajuu mitä hyvää tossa oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:44

ei tietenkäään sanota sua raukaksi.. ei noi oo mitään oikeita alieneita ne vaan näyttää siltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 16:08

no joo, eipä kolahtanut minuun.
Hieman ihmettelen sinun ajatuksen juoksua jos tuota pidät hyvänä.
Sanoisin, että SAIRASTA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 10:13

Jos liikutaan hyvän maun merkeissä niin mainitsemasi "tosi hyvä" on niin kaukana tuollaisesta kuin vain voi olla.