kannattaako pistää kalastus välineet kuntoon jo jos ei niin milloin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 14:27

Totta kai ne kannattaa pistää kuntoon nyt heti, niin voit spurtata vesille heti jäiden lähdettyä. Eikös ole parempi, että ovat valmiina odottamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 14:32

Täällä ne ovat aina kunnossa.
Korjataan heti jos tarvetta ilmenee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:49

Viimeistään nyt, kävelin äsken tuolla jokivarressa ja osa Vantaanjoesta on jo jäätöntä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:47

Jo vain alat putsailla ja öljytä . Keväthauki kohta käy virveliin / uistimeen. Tai katiskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:26

nyt just ...ja eiku paatil turunsaaristoon.. tääl ei ol olenkas jäätä...!!! oma havainto laivalta..turku-tuhkholma-turku..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:24

Eikö eri kalastusvälineet pidä olla aina kunnossa. Voit turvallisin mielin lähteä kalaan kun voit luottaa välineisiisi eikä tarvi hätäillen ruveta valmistautumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:32

Kaikki välineet häätyy pitää kunnossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:33

Minä ostin verkkoja lähemmäs sata kappaletta kun halvalla sain kotimaista laatutyötä. Suurin osa meni kyllä kavereille.

Lähteet:
"Tulisipa jo kesä!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:45

Välineet pitää olla aina kunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:55

Laita vaan kuntoon jos ei vielä ole..