Jeesus tulee takaisin....oletko valmis? Ijäisyys taivaassa Jeesuksen kanssa vai helvetissä saatanan kanssa? valinta on sinun!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 13:07

kyllä panee tämä ajatus miettimään. kyllä minä ainakin haluaisin päästä taivaaseen. En ole paha ihminen enkä väkivältainen. en omista rikollisuus taustaa. Kaikki eivät edes usko Jeesukseen ja Jumalaan. Vaikka välillä sekin on mielessä onko Jumalaa olemassa ei ole paikalla sillon kun apu olis todella tarpeen. Niikuin Kauhajoen Koulu surmassakin ja muissa vastaavissa tapauksissa ei rukoilu auta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 12:59

Panee miettimään. Tosin valitettavan harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 13:13

Missä se nyt on? Olen toivonut tapaavani hänet ihan kasvotusten ja sinä kun tunnut tuntevan hänen liikkeensä, niin kerroppa missä voin tavata hänent ihan kasvotusten?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 13:23

Kaikki reilut kaveritkin on alhaalla, ja ylhäällä on vain tylsämieliset teeskentelijät.
Mutta tuo Ijäisyys ? en tahdo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 13:30

Minä en valitse mitään, kun ei ole mitä valita. Menen sinne, mihin menen. Sitä ei kukaan meistä tiedä mihin joudumme, kun kukaan ei ole tullut toistaiseksi kertomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:05

On joku sanonta että punapäät ei taivaaseen pääse. Ei mulla ole sitten vaihtoehtoja kuin mennä sinne helvettiin, olen myös agnostikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:06

Ei ole oikein pelotella helvetilla se on vastuutonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:11

ei tuu takaisin ja ennemmin taivaassa ku helvetissä.. mut en usko noihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:26

ite meinaan hengaa taivaassa sit tän elämän jälkeen , oon sen verran kiva kaveri kuitenki ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:49

Olen valmis. Tervetuloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 19:19

Riittävästi siitä helvetistä on esimakua saanut tämän vaivaisen elonsa aikana, joten ei se osoite ihan vieras ole. Toisaalta niin paljon on niitä rakkaita siellä toisella puolella, jos vaikka puolestani puhuisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:57

taas kerran.. höpö höpö, ei uskonnolle vaan kysymyksellesi. En valitse taivast en helvettiä.. sitäpaitsi Raamattu sanoo, että Saatana tuhotaan, en voi olla henen kanssan yhtään missään, enkä tarvitse semmosta kaveria

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:44

helvetissä varmaankin.. Saatana on kuulemma asiallinen tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:00

Vaikuttaa siltä, että taivaassa kaikki kiva on kiellettyä, joten helvettiin ennemmin kiitos. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 13:39

Kiitos hänelle joka valitsi minun vastauksen parhaaksi.