Gerbiilistä tuli mieleen,entäs jos hankkijat kyllästyvät pikkuotukseen ja päästävät kaupunkiluontoon kuten citykanit?

Ei tark minicatille,mutta tupsahti mieleen,kun tuntuvat olevan kovin suosittuja meillä ja muualla,nämä gerbiliit!!!!!Sorry;nyt tää erehtyi eläimestä,min´ä tarkoitin FRETTIÄ ja sinä minicat gerbiiliä,ANT.ANT.kauhiasti
www.gerbiiliyhdistys.fi/leht...ikalu.html

Avainsanat: gerbiili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 16:21

Luulis ainakin freteille ottajia olevan jos joku kyllästyy. Gerbiilit ovat niin lyhytikäisiä, ettei niistä pitäisi olla vaivaa hoitaa yhden eläimen eliniän ajan.

Kysyjän kommentti

Positiivisesti ajateltu,tää erehtyi elukasta,tarkoitin tosiaan vilkasta FRETTIÄ mun kysymyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 13:00

Toivottavasti sellaista ei tapahdu,en uskoet selviäisivät meidän olosuhteissa hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 13:02

Mitä mieltä olet kilpikonnan hankkimisen järkevyydestä? Kaverini kertoi, että ne elävät sata vuotta. Kuka niitä hoitaisi niin kauan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 13:10

Toivottavasti näillä kyllästyneillä hankkijoilla olisi silloin sen verran järkeä, että laittaisivat lehteen ilmoituksen: annetaan 2 vuotias Gerbiili neiti/uros hyvään eläinrakkaaseen kotiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:56

Kyllä min olen sitä mieltä että ei niitä saa luontoon laskea missään tapauksessa. jos lemmikin ottaa niin sitä täytyy hoitaa tunnollisesti se ei ole mikään lelu. näin sanoin omalle työlleni kun sen hamsterin hommasi itsellen viime lauantaina. vielä on kyllä huolta kantanut ja meinaa kyllä ihantosisaan se on hyvä jos näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:11

nehän kuolis heti.. ei kannata ottaa jossei oo ihan varma.. ja jos sit ottaa niin antaa vaikka jollekin ystävälle sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:14

Kaupunkiluonnossahan on jo gerbiilejä, kuten mersu, bemari ja ooppeli... Oho tää olikin eläin- eikä autokysymys, sorry!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:27

ei vissii kauaa hengittäis ne otukset, ne on tarkotettu kotieläimiks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:44

no ei kai.. Tai sitten suutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 00:47

no gerbiileille kyllä käy huonosti meidän olissa ilman hoiva ja suojaa